אא

De Cote Kitchen Bar: בשורה קולינרית חדשה בזיכרון יעקב

״דה קוטה״מסעדת ביסטרו חדשה בהובלתו של השף ירון וידר, ממוקמת בקומה השנייה במתחם "מול זכרון" (זכרון יעקב), על קו התפר המחבר בין רכס הרי הכרמל לרצועת החוף. מה בתפריט?

צילום: עוז אוחיון צילום: עוז אוחיון

DE CÔTÉ Kitchen Bar מסעדת ביסטרו חדשה, בהובלתו של השף ירון וידר (המוכר כשף מסעדת צפרירים 1 בחיפה) מגיעה לזכרון יעקב.
DE CÔTÉ (דה קוטה) שפירושו בסמיכות ל... שואב השראה מהיקבים באזור ומהסמיכות לכרמל ולים ומציע חוויה קולינרית המשלבת אווירה אינטימית לתפריט מרתק המבוסס על חומרי גלם מקומיים וטריים לצד בר משקאות אלכוהוליים כולל יינות איכותיים, קוקטיליים ובירות מקומיות ובינ"ל.
המסעדה החדשה בהובלתם של איש העסקים איציק אדרי (55 אוכל ובירה, רשת בלאק, מבלאגו מסעדה איטלקית), אביגדור רוטשילד, עמית חזי, השף ירון וידר וברק עמרני ממוקמת בקומה השנייה במתחם "מול זכרון" (זכרון יעקב), על קו התפר המחבר בין רכס הרי הכרמל לרצועת החוף, מה שמעניק למקום נוף מרהיב ואווירה ייחודית.

״החיבור בין ים ואדמה, סיפק את ההשראה לתפריט המורכב ממגוון רחב של מנות שהן מקבץ של עמים, לאומים ותרבויות השוזרות את טעמן בעטיפה של מטבח מקומי מודרני, עם קריצה לעולם הגדול״, נמסר מטעם DE CÔTÉ Kitchen Bar, שם מציינים כי כור ההיתוך של המנות הוא בהשראת תרבויות קולינריות שונות החל ממאכלים עדתיים מקומיים דרך מנות ממטבחים עולמיים מובילים מצרפת ועד המזרח הרחוק.

בין המנות בתפריט:

טרטר מוסר, שאלוט, סלרי ומלפפון, בצל מוחמץ, יוגורט, שמן זית ושמן שמיר.
קממבר עיזים, דבש, זעתר- טימין, גרעינים ופלפל שחור, פילה בקר מיושן מבכירה, ציר חום, פירה תפו"א, ראטה וכרוב ניצנים צלוי. דג שלם בטאבון, לימון, עשבי תיבול ושמן זית, סלט ירוק' פפרדלה ראגו בקר וטלה, מנגולד ועלי בר מקומיים, אנטריקוט נברסקה (מנת ספיישל) ועוד.

בגזרת הקינוחים:

קרם ברולה צ'אי מאסאלה, מוגש עם בריוש פרנץ טוסט, עטאייף במילוי פיצוחים מקורמלים, קמצוץ שאטה ופרחי הדרים, עוגת גבינה באסקית מוגש עם קרמל תבלינים ועוד.

ביסטרו בר DE COTE' - מול זכרון יעקב – קומה 2

ירון וידר. צילום: Shutterstockירון וידר. צילום: Shutterstock

ימים ושעות פתיחה – ראשון עד שבת-שלב ההרצה פתוח החל מהשעה 18:00
ובהמשך ייפתח החל מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: