אא

ד״ש מאיטליה: פור סיזנס שארם אל שייח׳ מתחדש במסעדה ה-12

המסעדה ה-12 נפתחה ב-Four Seasons שארם אל שייח׳, עם קונספט קולינרי אומנותי באתר הנופש. המסעדה משמשת כלאונג׳ לאורך היום, והופכת לחוויה קולינרית במהלך הלילה

המסעדה החדשה. צילום: יח״צ, Four Seasons המסעדה החדשה. צילום: יח״צ, Four Seasons

הקיץ נפתחה ב- Four Seasons Resort Sharm El Sheikh, מסעדת פירות הים הנודעת Bullona Milano המביאה רמות חדשות של מסעדנות לשארם א-שייח' וקונספט קולינרי אומנותי באתר הנופש.

בולונה שארם החדשה, מיועדת למשוך את אניני הטעם והאליטה האופנתית, וכוללת מסעדה אלגנטית, דלפקי הכנת מנות חוויתיים, ובר טרנדי. המסעדה מגישה פירות ים ודגים מהים התיכון, ים סוף וימים נוספים. לאורך הערב המסעדה הופכת ללאונג', עם מוזיקה עכשווית, תאורה רכה ואווירה שמפתה את האורחים להישאר עד השעות הקטנות. 

השף שעומד מאחורי הבולונה שארם הוא השף דה קוזין ג'וזפה קאדוני יליד איטליה. קנדוני התחיל את דרכו עם Four Seasons בשנת 2003 כג'וניור סו שף תחת סרג'יו מיי הגדול במילאנו והגיע לשארם א-שייח שני עשורים לאחר מכן עם ניסיון במטבח ים תיכוני שנצבר במסעדות כולל שלו במחוז אוריסטנו באי סרדיניה.

טרקלין במהלך היום, וחוויה קולינרית במהלך הערב. צילום: יח״צ Four Seasonsטרקלין במהלך היום, וחוויה קולינרית במהלך הערב. צילום: יח״צ Four Seasons

"בישול הוא חלק מחי כבר למעלה מ-20 שנה", אומר קאדוני, כשהוא משקף את המשימה החדשה שלו. "זו צורה של אמנות, שבה נותנים לי קנבס ריק לצייר עליו, ואני נרגש להביא טעמים איטלקיים בשילוב עם טוויסט בינלאומי לשארם א-שייח'".

בעבודה עם צוות מומחה של אומנים קולינריים במטבח, קאדוני מייצרת חווית אוכל אותנטית מפירות ודגים ים תיכוניים חדורים בטעמים איטלקיים. בין המנות הבולטות: רגלי סרטן מלך אלסקה אלגנטיות ולובסטר קנדי לבבי מבושלים על גריל פלנצ'ה; ברוסקטה פאן בריוש עם כבד אווז וסקלופ; קרפצ'יו סרטנים ים תיכוניים; ועוד הרבה יותר, כולל סטייקים ומבחר טבעוני.

המסעדה היא התוספת האחרונה ל-12 המסעדות האוכל האותנטיות ריזורט בשארם אל שייח׳. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: