אא

"יום השיבוש": שוטרי מרחב נתב"ג פיזרו מפגינים מטרמינל 3

בהתאם להיערכות המבצעית של המשטרה, שוטרים פיזרו הבוקר (ג') התקהלות לא חוקית בתוך טרמינל 3 ועשרות מוחים מאולם מקבלי הפנים בבן גוריון. עדכוני חסימות כבישים

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

שוטרי מרחב נתב"ג פיזרו הבוקר (ג') התקהלות לא חוקית בתוך טרמינל 3, בהתאם להיערכות המבצעית שהנחה מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, לשם שמירה על הסדר הציבורי.

בתוך כך, המשטרה הוציאה עשרות מוחים מתוך אולם מקבלי הפנים בנתב"ג אל מחוץ למתחם הטרמינל.

"המשטרה שבה ומדגישה כי לא תותר מחאה בתוך הטרמינלים ויש לממש את זכות המחאה במקומות שהוקצו לכך מטעם רשות שדות התעופה", נמסר. 

יום המחאה הצפוי היום (ג') ברחבי הארץ. כפי שפורסם כאן, ברשות שדות התעופה הודיעו כי השלימו את ההיערכות לאירועים הצפויים היום בנתב"ג, במטרה לאפשר לשדה התעופה להמשיך לפעול בהתאם ללוח הטיסות המתוכנן. ברש"ת מסרו כי נערכה בהתאם, הגדילה את מצבת כח האדם, הסדרנים ושירותי השאטלים במטרה לסייע לנוסעים.

על פי נתוני רש"ת, היום צפויים לעבור בנתב"ג 84,219 נוסעים ב-499 טיסות. החל מהשעה 16:00 ועד חצות צפויים לעבור בנתב"ג כ-30,000 נוסעים. גם היום, כמו בפעם הקודמת, ברש"ת קוראים לציבור הנוסעים להגיע 3 שעות בלבד לפני שעת הטיסה המיועדת ולבצע צ'ק אין מוקדם מהבית, ככל שניתן. כמו כן, מומלץ להגיע לנתב"ג בתחבורה ציבורית בעדיפות לרכבת ישראל. 

עוד נמסר מרש"ת, כי בשל האירועים היום יתכנו שינויים בלוח הטיסות ובטרמינלים מהן ייצאו. מומלץ לנוסעים להתעדכן מראש, ומוקדם, מול חברות התעופה ובאתר רש"ת לגבי שעת הטיסה והטרמינל ממנה תצא. 

מוקדם יותר הבוקר, מפגינים הציתו באיילון דרום עשרות צמיגים בוערים בכניסה להרצליה במחלף הסירה לצד הקמת אוהלים על הכביש. דיווחים נוספים על חסימות צירים בכביש 4, באיילון דרום ליד מחלף קק״ל, בכביש 1 ובכניסה לחיפה.

עדכון חסימות בעקבות הפגנות נכון לשעה (09:40):

כביש 4 צומת העוגן בשני הכיוונים.

כביש 443 צומת מכבים רעות למזרח.

כביש 2 מחלף ינאי בשני הכיוונים.

כביש 531 מחלף סוקולוב בשני הכיוונים.

כביש 4 צומת רעננה מרכב בשני הכיוונים.

כביש 5 מחלף מורשה למערב.

מוחים חוסמים כעת את צומת קפלן דרך בגין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גהפגנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: