אא

אמירייטס מתחדשת: תציע טיסות צ׳רטר פרטיות אזוריות

השירות החדש יופעל על ידי מטוסים מסוג ״Phenom 100״ המכילים עד 4 נוסעים ויכולים לטוס למגוון רחב של יעדי ה-GCC בתוך ומחוץ לאיחוד האמירויות

טיסות פרטיות של אמירייטס: צילום: Emirates Airlines טיסות פרטיות של אמירייטס: צילום: Emirates Airlines

Emirates השיקה שירות חדש לטיסות צ'רטר פרטיות אזוריות לפי דרישה. בחברה מציינים כי השירות מציע גמישות, פרטיות ונוחות ללקוחות שרוצים לעשות טיסות קצרות ב המדינות המפרץ-GCC מנמל התעופה הבינלאומי אל מקטום (DWC) של דובאי.

השירות החדש יופעל על ידי מטוסי Phenom 100 דו-מנועים של חברת התעופה, ונוסעים  יכולים לטוס למגוון רחב של יעדי ה-GCC הן בתוך ומחוץ לאיחוד האמירויות וביניהם: סעודיה, בחריין, כווית, עומאן וכאמור גם בתוך איחוד האמירויות הערביות.

המטוס מכיל עד ארבעה נוסעים, ולנוסעים בטיסות הקצרות יוצע כיבוד קל. כל נוסע יכול לבצע צ'ק-אין לתיק בינוני אחד במשקל של עד 15 קילוגרם, בנוסף לתיק יד. 

השירות החדש מציע לנוסעים עם לוחות זמנים עמוסים, פרטיות וגמישות, לצד שירות מהיר על הקרקע. בדובאי, הנוסעים יקבלו שירותי נהג של Emirates שיעביר אותם לשדה״ת שך אל מקטום (DWC), כולל שירות VIP עם ההגעה וליווי של נציג מלווה לאורך שהותם בשדה התעופה, ויבטיח זמני המתנה מינימליים לפני הטיסה.

ביעד הטסים בשירות החדש יהנו מהגעה מהירה בליווי במהלך שירותי הקרקע ויקבלו אישור VIP מהיר למעבר במכס וההגירה הניתנים על ידי שותפי שירות מסוף פרטי. עם ההגעה תהיה להם גם גישה לטרקלין הטרמינל הפרטי.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: