אא

שרת התחבורה מירי רגב: ״כביש 40 הוא כביש אדום, וכך צריך להתייחס אליו״

השרה הגיעה היום לצומת רמת נגב, בעקבות מחאת התושבים על הבטיחות בכביש 40. היא הבטיחה לטפל בבעיות בכביש בהקדם

צילום: דוברות משרד התחבורה צילום: דוברות משרד התחבורה

שרת התחבורה מירי רגב הגיעה היום (יום ג', 11.7) לצומת רמת נגב בעקבות מחאות התושבים לגבי רמת בטיחותו. היא הביאה בשורה לנוסעים בכביש 40, והודיעה שהיא דורשת לטפל בכל הבעיות בכביש באמצעות פתרונות קצרי וארוכי טווח. 

שרת התחבורה נפגשה עם ראשי הרשויות של כביש 40, ועם מטה המחאה "נאבקים 40", במטרה לשמוע על הבעיות החמורות בכביש ולהתחייב לכך שהטיפול בו יהיה ממוקם גבוה בסדרי העדיפויות. מובילי המאבק ציינו כי הדבר משמעותי בעיקר בתקופה בה ישראלים רבים נוסעים לאזור הדרום ולאילת. בפגישה השתתפו כלל גורמי המקצוע מהרשויות המקומיות, נתיבי ישראל, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשרד התחבורה.

צילום: דוברות משרד התחבורהצילום: דוברות משרד התחבורה

השרה מירי רגב: ״נתתי הנחייה לסיים את התכנון של החלק בין צומת הנגב לטללים בהקדם האפשרי ולהכניס את הביצוע של החלק הזה לתקציב המדינה הבא. בינתיים, אנחנו מתקצבים 2 רמזורים בצמתים בעייתיים. כביש 40 נכנס לקריטריונים של כבישים אדומים, וכך צריך להתייחס אליו. אנחנו באנו לפה לתת פתרונות שלא היו כאן. הגיע הזמן שתושבי הפריפריה יפסיקו לסבול מהתשתיות הלקויות. אני נלחמת למען הדרום.״ 

מערן דורון, ראש מועצת רמת הנגב, נמסר: "כביש 40 במצבו הנוכחי הוא רולטת דמים הדורשת טיפול מיידי. אני מברך על התחייבות השרה מירי רגב לתקצוב הרחבת הכביש, רמזור הצמתים, הוספת נתיבי עקיפה והסדרה סטטוטורית של כל חלקי הכביש. את ההבטחות יש לממש בדחיפות, לפני שהכביש יגבה קורבנות נוספים." 

צילום: דוברות משרד התחבורהצילום: דוברות משרד התחבורה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגב שרת התחבורהשרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: