אא

איזי ג'ט מבטלת 1,700 טיסות בגלל השיבושים של פקחי הטיסה באירופה

רוב הטיסות המבוטלות הן בנמל גטוויק לונדון, נמל הפעילות העיקרי של החברה, והיא משתדלת לטפל בהקדם בכל הנוסעים הנפגעים באמצעות איחוד טיסות והצעות לטיסות חלופיות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

איזי ג'ט ביטלה 1,700 טיסות בחודשי הקיץ, בעיקר מלונדון גטוויק, נמל הפעילות העיקרי של החברה, ביטולים שעלולים לשבש את תוכניות החופשה של אלפי נוסעים.

לאחר מספר ביטולים בהתראה קצרה בימים האחרונים, המהלך של החברה מעורר דאגה לגבי התעופה הכללית במרחב האווירי האירופי, הצפוי להשתבש בשביתות נוספות של בקרת תעבורה אווירית.

חברת התעופה ציינה כי עם 95% מהנפגעים כבר נוצר קשר והוזמנו עבורם טיסות חלופיות, ואילו הנוסעים הנותרים יקבלו הודעות בימים אלה ויוצעו להם החזרים או הזמנה מחודשת.

עם זאת, הביטולים כולם יסתכמו בפחות מ-2% מלוח הזמנים של יולי ואוגוסט.

איזי ג'ט האשימה "עיכובים חסרי תקדים של בקרת תעבורה אווירית" ואמרה ש"ההתאמות המוקדמות" אינן דומות לשביתות של צוותי הקרקע, שאילצו את איזי ג'ט וחברות תעופה אחרות לבטל אלפי טיסות בשנה שעברה.

עשרות טיסות של איזי ג'ט כבר נדחו במהלך סוף השבוע האחרון אל ומגטוויק. הביטולים עלולים גם להעלות את מחירי השיא בעונת הקיץ, כשהקיבולת עדיין נמוכה בכ-10% מרמות 2019.

המרחב האווירי באירופה מדאיג את חברות התעופה הבריטיות, עם שביתות תכופות של בקרת תעבורה צרפתית במיוחד. יורוקטרול, המנהלת ומתאמת את המרחב האווירי ברחבי אירופה, הזהירה מפני "תנאים מאתגרים", כאשר המלחמה באוקראינה מגבילה נתיבי טיסה זמינים, כמו גם שביתות קיץ אפשריות.

דובר איזי ג'ט התנצל בפני הלקוחות על אי הנוחות ואמר: "אנו מפעילים עד כ-1,800 טיסות ומובילים כ-250,000 לקוחות ביום, עם יותר צוותים וטייסים שטסים מאי פעם, וכמו כל חברות התעופה אנו בודקים את הטיסות שלנו באופן שוטף...

לפיכך ביצענו כמה התאמות מקדימות לתוכנית שלנו לאיחוד מספר קטן של טיסות בגטוויק, על מנת לעזור להפחית את האתגרים החיצוניים האלה עבור הלקוחות שלנו, ואנחנו ממשיכים להפעיל יותר מ-90,000 טיסות במהלך תקופה זו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: