אא

כפר הנופש דולפין וילג' בשבי ציון נפתח מחדש. כמה עולה לילה?

דולפין וילג' בישוב שבי ציון שבגליל המערבי, פתח את שעריו מחדש לאחר שיפוץ מקיף ועם בעלים חדשים, רן וינרבה. באוגוסט כל הבקתות במתחם סולד אאוט. כמה עולה לילה באמצ"ש ביולי?

כפר הנופש דולפין וילג'. צילום: יחצ כפר הנופש דולפין וילג'. צילום: יחצ

כפר הנופש דולפין וילג' בישוב שבי ציון שבגליל המערבי, פתח את שעריו מחדש לאחר שיפוץ מקיף ועם בעלים חדשים, היזם רן וינרבה. 

כפר הנופש שופץ ועוצב מחדש ברוח הים והגלישה, עם דגש על אלמנטים מעולם הים, הקש והעץ. את עיצוב הובילה יחד עם וינרבה, מעצבת הפנים, אוסנת נוביק ואילו את תהליך המיתוג מחדש של המקום הוביל וינרבה עם ליאור צנגן וקרן לובינשטיין .

דולפין וילג'. צילום: יחצדולפין וילג'. צילום: יחצ

ב"דולפין וילג'", המרוחק מטרים ספורים מחוף הים של שבי ציון, יש 22 בקתות אירוח גדולות ומאובזרות המתאימות לזוגות או למשפחות של עד 7 אנשים. הבקתות המשפחתיות מתפרסות על שני מפלסים, כך שהילדים יוכלו לישון למעלה וההורים למטה. במסגרת השיפוץ, הוחלפו הציוד, האינסטלציה, הפרזול והריהוט בכל הבקתות. 

כל הבקתות כוללות מיטת King size, מיזוג אוויר חדש ומאוורר תקרה מעץ, טלוויזיה חכמה 50 אינץ' הכוללת אפליקציות לצפייה מקוונת, חיבור מהיר לרשת אלחוטית, מטבחון מאובזר כולל מקרר, מיקרוגל, קומקום, כלי מטבח, סכו"ם ובקבוקי מים מינרליים. כמו כן, פינת ישיבה פרטית עם שמשיה.

כמה עולה להתארח הקיץ במקום?

בדולפין וילג' טוענים כי כל החדרים סולד אאוט במהלך חודש אוגוסט, אך ביולי נותרו מקומות פנויים באמצע שבוע. כך למשל, בתאריכים 24-26/7, חדר זוגי עם ג'קוזי עולה 2,460 שקל לשני לילות לזוג כולל ארוחת בוקר. ואילו חדר משפחה המתאים לעד 7 נפשות המחיר באמצע שבוע ל-2 לילות לינה בלבד - 2,490 שקל ללינה בלבד ו-2,680 שקל כולל ארוחת בוקר. 

דולפין וילג'. צילום: יחצדולפין וילג'. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: