אא

סגן שגריר ישראל בהודו יצא במסוק לאזור המונסון ליצור קשר עם מטיילים ישראלים

בהנחיית שר החוץ, סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, יצא במסוק לאזור שנפגע מהמונסון כדי על מנת לסייע לכוחות המקומיים ליצור קשר עם המטיילים הישראלים בצפון המדינה. נכון לשעה זו, כ-290 ישראלים מנותקי קשר

צפון הודו אתמול. צילום באדיבות פספורטכארד צפון הודו אתמול. צילום באדיבות פספורטכארד

שר החוץ אלי כהן, המקיים בימים אלה ביקור מדיני בסרביה ובאיטליה, הנחה את כלל הגורמים לפעול באופן מהיר על מנת להגיע לישראלים שנותק עמם הקשר בעקבות סערות המונסון בצפון הודו ביומיים האחרונים.

סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, יטוס במסוק לאזור שנפגע באופן הקשה ביותר בסערות האחרונות על מנת לחבור אל הכוחות בשטח, להגיע אל המטיילים הישראלים במקום ולוודא את מצבם ולאפשר להם ליצור קשר עם משפחותיהם.

נכון לשעה זו, על פי מרכז מצב של משרד החוץ, ישנם כ-290 מנותקי קשר. עם זאת, לאור התבהרות מזג האוויר באזור וחזרה למצב תקין של חלק מרשתות התקשורת מעריכים במשרד החוץ כי יצליחו ליצור קשר עם רבים מהם בשעות הקרובות.

שר החוץ כהן: "משרד החוץ נכנס לפעילות במתכונת מיוחדת לאור פגעי מזג האוויר הקשים בצפון הודו. הנחיתי את מנכ"ל המשרד להקצות כל משאב שיידרש על מנת לוודא את שלומם של כל המטיילים הישראלים בשטח ולעדכן את משפחותיהם במצבם בהקדם האפשרי. נציג בכיר מהשגרירות שלנו בהודו יגיע לשטח על מנת לסייע לכוחות המקומיים ליצור קשר עם המטיילים מישראל. זוהי דוגמא נוספת לפעילות משרד החוץ בארץ ובעולם למען אזרחי ישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הודו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: