אא

וירג'ין אטלנטיק הטמיעה מערכת שפיתח הסטארטאפ הישראלי Fetcherr

המערכת מתבססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית בתחום תמחור כרטיסי הטיסה. סמנכ"ל תמחור בוירג'ין אטלנטיק: "מובילים את הדרך להציע תמחור דינמי שרותם בינה מלאכותית"

וירג'ין אטלנטיק. צילום: אתר חברה וירג'ין אטלנטיק. צילום: אתר חברה

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק יוצאת בשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי Fetcherr.
 
חברת התעופה הלונדונית בחרה להטמיע את המערכת החדשנית של Fetcherr המתבססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית ולמידת מכונה בתחום התמחור של כרטיסי הטיסה. טכנולוגיית התמחור מבוססת בינה מלאכותית גנרטיבית (generative AI pricing technology), שפיתחה Fetcherr יודעת לזהות שינויים בשווקים בזמן אמת ובהתאם להציג בכל רגע נתון את התמחור האופטימלי של כרטיס הטיסה במגוון קווי תעופה.
 
טכנולוגיית ה-GPE  סורקת את כל רשת האינטרנט 24/7, בוחנת את השוק והמתחרים ובהתאם מעבירה המלצות תמחור ליצירת הכנסות נסתרות או אבודות, חוסכת כוח אדם על ידי פרסום תעריפים בזמן אמת לכל ערוצי ההפצה וחוזה ביקושים ומלאי בכל השווקים.

כריס וילקינסון, סמנכ"ל תמחור חברות תעופה וניהול הכנסות בוירג'ין אטלנטיק:  "חדשנות היא ב-DNA של וירג'ין אטלנטיק ועם מנוע התמחור הגנרטיבי של Fetcherr, אנו מובילים את הדרך להציע תמחור דינמי שרותם בינה מלאכותית גנרטיבית. ככל שהביקוש הגבוה לטיסות נמשך, ההתמקדות שלנו נשארת בלקוחותינו ובמתן השירות והחוויה הטובים ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר. השותפות שלנו עם Fetcherr מציעה התקדמות משמעותית בטכנולוגיית תמחור מעבר לסגמנטציה המסורתית, יחד עם תשתית תפעולית מלאה מקצה לקצה, שתחולל מהפכה באופן שבו אנו קובעים מחירים".
 
רועי כהן, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Fetcherr: "אנו מחויבים לחולל מהפכה באופן שבו חברות תעופה מתמחרות טיסות ונרגשים על הדרך שבה וירג'ין אטלנטיק נחושה לערער את הסטטוס קוו בתעשייה על ידי אימוץ שיטות חדשות להתאמת התמחור ושיפור ההכנסות". עוד ציין כהן, "אנו מחויבים לסייע לוירג'ין אטלנטיק להפוך את הפעילות וההכנסות שלה לאוטומטיות ולשפר אותן באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית הגנרטיבית שלנו".
 
השותפות של פטצ'ר עם וירג'ין אטלנטיק מגיעה לאחר שגייסה לאחרונה 12.5 מיליון דולר" פרה B",  התרחבות לארה"ב עם פתיחת המטה שלה בצפון אמריקה ומינויו של בן בלדנזה, לשעבר מנכ"ל ספיריט איירליינס, לדירקטוריון החברה. לצד בלדנזה, הדירקטוריון של פטצ'ר, מורכב ממנהלים ותיקים בתעשיית התעופה ביניהם אלכס קרוז, לשעבר יו"ר ומנכ"ל בריטיש איירווייז; ג'ון דבקובסקי, לשעבר מנכ"ל Navitaire, סגן נשיא בכיר בחטיבת פתרונות התעופה ב-Sabre, וסגן נשיא למסחר תעופה באמדאוס; ונתנאל פלשר, לשעבר מנהל משותף גלובלי של תעופה - בנקאות תאגידית והשקעות בדויטשה בנק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: