אא

KLM מעודדת נסיעה ברכבת במקום טיסה לטווחים קצרים

נוסעים הטסים בין אמסטרדם לבריסל, מרחק כ-300 ק"מ, מוזמנים לנסוע ברכבת של Thalys כדי לצמצם את זיהום האוויר, ובתוכניות KLM להרחיב את התוכנית למגוון יעדים אירופיים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

עם איסור הטיסה בצרפת והמיסים המוגדלים בבלגיה על טיסות לטווח קצר, שוק התעופה האירופי מתכונן למהפכה מבוססת על נסיעה ברכבות במקום טיסות למען תמיכה ביעדי הקיימות.

מריאן רינטל, מנכ"לית KLM, תומכת בקיצוץ הטיסות הקצרות בקו בין אמסטרדם לבריסל לטובת שירותי רכבת חלופיים, בעקבות הצעדים שנקטה זה מכבר החברה האחות, אייר פראנס.

הטיסה למרחק של כ-300 ק"מ, המחברת בין ערי הבירה של הולנד ובלגיה, אורכת פחות מ-45 דקות, והיא פועלת 4 פעמים ביום.

שירות הרכבות האלטרנטיבי מציע 4 נסיעות ביום, ומחבר בין שתי הערים תוך קצת פחות משעתיים, ומחליף את הזמן המושקע במעבר שירותי הבידוק והאבטחה בשדה התעופה.

"אם הקשרים טובים, אם הם מגיעים לסכיפהול, אם הם פועלים גם בסופי שבוע, אנחנו יותר ממוכנים להפסיק לטוס לבריסל ולהעביר את הלקוחות שלנו ממטוס לרכבת", אמרה רינטל לתקשורת, והוסיפה: "לטיסות האלה יש השפעה אקלימית הגבוהה פי 14 מהרכבת".

KLM כבר רכשה חבילות של מושבים בשירותי הרכבת, אם כי שעות פעילות מוגבלות במהלך סופי השבוע ובשעות הבוקר המוקדמות צפויות למנוע מהחברה לקצץ לחלוטין את הטיסות בקו.

התוכנית נוסתה לראשונה בשנת 2022, ומטרתה לצמצם בהדרגה את ההסתמכות על תחבורה אווירית המכוונת למגוון ערים כמו: בריסל, פריס, לונדון, דיסלדורף, פרנקפורט וברלין.

Thalys היא אומנם המפעילה העיקרית, אך KLM פועלת בשיתוף פעולה עם NS Dutch Railways ועם מפעילי רכבות אירופיים אחרים כדי להרחיב את השירות גם ליעדים אחרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLMסכיפהול אמסטרדםבריסל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: