אא

יונייטד איירליינס מציגה לראשונה: טעינה אלחוטית במטוסים

משיקה מושבים חדשים במחלקה הראשונה הכוללים שלושה סוגים של שקעי טעינה, ריפודי עור, שולחנות מגשים גדולים יותר, קישוריות בלוטות', שולחנות קוקטייל ועוד. המושבים החדשים יותקנו במטוסים החל מהקיץ הקרוב, ב-200 מטוסים עד סוף 2026

לראשונה: טעינה אלחוטית במטוסים. צילום: United Airlines לראשונה: טעינה אלחוטית במטוסים. צילום: United Airlines

ענקית התעופה יונייטד איירליינס (United airlines) הציגה מושבים חדשים במחלקה הראשונה הכוללים עמדות טעינה אלחוטית בכל משענות היד.

המושבים החדשים של United First® - כולל ריפודי עור, מסכי גב מושב בגודל 13 אינץ', שולחנות מגש בגודל 18 אינץ', קישוריות בלוטות', מסכי פרטיות וכרית בעיצוב ארגונומי.

העיצוב החדש יוצג לראשונה במטוס-737 הראשון כבר החודש, ומטוסים נוספים יקבלו את התצורה החדשה בקיץ הקרוב. יונייטד איירליינס מעריכה שהמושבים החדשים יהיה על 200 מטוסים שעושים טיסות פנים עד 2026, כולל 737 NGs, A321neos ו-737 MAXs.

"המושב החדש הזה של United First עוצב סביב הנוסע המודרני - אפשרויות טעינה רבות יותר, חללים גדולים יותר למכשירים, אוכל, משקאות וחפצים אישיים ופרטיות נוספת", אמר מארק מורן, מנהל מוצר ביונייטדהאיראי על זהות מוצר ותוכנית הנאמנות של החברה. "כאשר אנו מפתחים את החוויה המשולבת, אנו משפרים את הנורמות הישנות בתעשייה וצופים צרכים עתידיים כדי להתאים את השירות לחידושים שבהם אנשים חיים ומטיילים."

יונייטד איירליינס מתחדשת. צילום: shutterstockיונייטד איירליינס מתחדשת. צילום: shutterstock

בכל מושב חדש של United First, הלקוחות יכולים ליהנות מהתכונות הבאות:

טעינה במספר מכשירים ניידים בבת אחת: הנוסעים יכולים להטעין במהירות את מספר המכשירים האלקטרוניים שלהם בבת אחת עם שלושה סוגי של טעינה בכל מושב - אלחוטי, שקע AC ביתי ושקע מסוג-USB-C. המטען האלחוטי ממוקם בתא של משענת היד כדי לתת לנוסע קו ראייה וחופש להזיז את ידיו ואת השולחן.

בידור גב מושב גדול יותר וידידותי למשתמש: מספר גדל והולך של לקוחות מעדיפים חוויית שני מסכים שבה הם משתמשים במכשיר אישי ובמסך משענת מושב בו זמנית, כך שביונייטד התקחנו כעת מסכי ה-13 אינץ' המתאימים ל-Bluetooth וכוללים שלט לאלו שאינם יכולים להגיע למסך המגע.

יותר מקום לעבודה ולהירגעות חלל ייעודי למכשירים, אוכל, שתייה, שולחן מגש גדול יותר בגודל 18 x 8.5 אינץ' כולל מחזיק טאבלט מובנה בגודל מתאים עבור רוב המחשבים הניידים הסטנדרטיים. שולחנות קוקטייל איטלקיים ומחזיקי בקבוקים בין כל מושב.

יותר פרטי, מושב מתכוונן: במושבים הגדולים המרופדים בעור, הנוסעים יחוו יותר פרטיות עם מחיצה בגודל 11 על 19 אינץ' בין הנוסעים, משענות ראש איכותיות ושולחנות מגשים הנפרסים ממשענות יד חיצוניות כדי להפחית את מגע הנוסעים. המושב כולל טווח שכיבה של 5 אינץ', משענת זרוע מתכווננת במעבר הנמכת לחלוטין וכרית מושב בעיצוב ארגונומי, שיושבת אינץ' אחד נמוך יותר כדי להתאים למגוון רחב יותר של גבהים.

בנוסף להתקנת המושבים החדשים, יונייטד תעדכן את מושבי המחלקה הראשונה הקיימים ביותר מ-200 מטוסים עד שנת 2025. מושבי יונייטד First במטוסי 737, A319 ו-A320 נבחרים אשר יעוצבו מחדש עם כריות מושב חדשות, ריפודי עור חדשים ומשענות ראש חדשות.

ביונייטד איירליינס מציינים כי ההכרזה מסמנת את העדכון הראשון של יונייטד לעיצוב מושבים של המחלקה הראשונה מאז 2015. בחברה מוסיפים כי המושב החדש של United First נבנה עם צוות מומחים, הכולל צוותי ההנדסה של יונייטד, חוקר ביומכניקה של אוניברסיטת מישיגן ד"ר מת'יו ריד וכן חברת העיצוב Priestman Goode.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: