אא

חושבים על היום שאחרי: Hyundai E&C הקוריאנית תשקם את תשתיות התעופה באוקראינה

״ההסכם עם יונדאי E&C פותח הזדמנויות חדשות לפיתוח ושדרוג התעופה האזרחית ויחזק את הפיתוח והבנייה מחדש לא רק של שדה״ת בוריספול, אלא גם את כל תעשיית התעופה האוקראינית", אמר מנכ״ל שדה״ת בורסיפול שבקייב

נמל התעופה בוריספול, קייב. תמונת ארכיון Shutterstock נמל התעופה בוריספול, קייב. תמונת ארכיון Shutterstock

אוקראינה ודרום קוריאה חתמו על הסכם שמטרתו לשקם את תשתיות התעופה באוקראינה. על ההסכם חתמו אולקסי דוברבסקי, מנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי של קייב- בוריספול ו-יון יונג ג'ונג, נשיא ומנכ"ל יונדאי הנדסה ובנייה, חברת הבנייה הקוריאנית העולמית (Hyundai E&C), וקים קונג-סו, קצין התפעול הראשי, בנוכחות וון הי ריונג, שר הקרקעות, התשתיות והתחבורה של דרום קוריאה, שסיכמו על מזכר הבנות משותף ושיתוף פעולה בין שני הצדדים על מנת לשקם ולפתח את תשתיות התעופה של אוקראינה.

משדה״ת הבינלאומי, בוריספול נמסר כי המזכר נחתם בועידה בינלאומית לשיקום נושאי אוקראינה, שהתקיימה בלונדון (URC 2023) וכי ״במהלך המשא ומתן, נציגי יונדאי E&C גילו עניין רב בהשקעת כספיהם וניסיונם הטכנולוגי ביישום פרויקטי תשתית לשיקום אוקראינה, בפרט בבנייה מחדש של תשתיות תעופה.״

"אנו עדים ומעריכים את המאמצים של שותפים בינלאומיים לעזור לאוקראינה להיבנות מחדש לאחר המלחמה. הוועידה בלונדון אישרה את אטרקטיביות ההשקעה של אוקראינה, שכן העולם כולו בטוח בניצחון שלנו, ולאחר מכן יהיה צורך לעשות את המקסימום כדי שהמדינה שלנו תהפוך לרמת המדינות המובילות באירופה ובעולם. אנו שמחים לחתום על מזכר עם יונדאי E&C, אשר פותח הזדמנויות חדשות לפיתוח ושדרוג התעופה האזרחית, שיתוף הפעולה הזה יחזק למעשה את הפיתוח והבנייה מחדש לא רק של שדה התעופה בוריספיל, אלא גם את כל תעשיית התעופה האוקראינית", אמר. אולקסי דוברבסקי, מנכ"ל נמל התעופה בוריספיל.

עוד נמסר על ידי דוברות שדה התעופה של בוריספול, ״כי חידוש התשתיות בשדה התעופה בוריספיל יהווה צעד חשוב בפיתוח תחום התעופה האוקראיני ויקדם צמיחה כלכלית של אוקראינה. 

"לאור מיקומה הגיאוגרפי של אוקראינה, יש לה נתיבי אוויר חשובים מבחינה אסטרטגית ופוטנציאל משמעותי לפיתוח תחום התעופה. יונדאי E&C רואה הזדמנות לנצל את הפוטנציאל הזה ולקדם את פיתוח תעשיית התעופה של אוקראינה. אוקראינה הפגינה חוסן ואומץ מדהימים בהתגברות על הניסויים ואנו גאים להיות חלק מתהליך הבנייה מחדש הזה. אנו משקיעים את המשאבים, הידע והאנרגיה שלנו כדי לתרום לפיתוח התשתיות ולתמוך בצמיחה הכלכלית של אוקראינה", אמר Yun Yong Zhong, המנהל הכללי של יונדאי הנדסה ובנייה (Hyundai E&C).

כעת משיכה של השקעות זרות לשיפור הביטחון והקיימות של מגזר התעופה היא שלב חשוב בתוכנית השיקום האוקראיני כולו. החותמים על המזכר זיהו צרכים הדדיים ותחומי שיתוף פעולה בפרויקטים באוקראינה והסכימו לבחון אפשרות של שיתוף פעולה בתחום הבנייה מחדש והפיתוח של תעשיית התעופה של אוקראינה.

יונדאי E&C ידועה בפרויקטי ההשקעה הגדולים שלה בשיקום ופיתוח שדות תעופה בינלאומיים. לחברה ניסיון רב בבנייה ומודרניזציה של תשתיות שדות תעופה תוך שימוש במערכות בקרה ואבטחה חכמות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: