אא

למעלה מ-800 ערים: Emirates בונה רשת נתיבים ענפה עוד יותר

עם 29 שותפי קוד שייר, 117 שותפי אינטרליין ו-11 שותפי רכבת במעל 100 מדינות המכסים למעלה מ-800 ערים, חברת התעופה מספקת מגוון אפשרויות נסיעה ללקוחותיה

Boeing 777 צילום: Emirates Boeing 777 צילום: Emirates

על פי נתוני חברת התעופה Emirates, בשבוע ממוצע, למעלה מ-50,000 מטיילים מתחברים ליעד המועדף עליהם בטיסות קוד שייר או טיסות אינטרליין המופעלות על ידי השותפים הרבים של החברה. השותפויות הרבות של חברת התעופה שפותחו במהלך השנים סייעו לתדלק את צמיחתה, אפשרו קישוריות נוחות ללקוחות, חיזקו את ההדדיות בנאמנות וחיברו לשווקים ייחודיים שיצרו תנועות חדשות.

בעוד שהאסטרטגיה העסקית של Emirates תמיד הייתה לגדול באופן אורגני, השותפויות האסטרטגיות שלה כמו הסכמי אינטרליין וקוד שייר עוזרות לה להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה, ומאפשרות ללקוחותיה להגיע למגוון רחב של יעדים הרבה מעבר לרשת שלה. החברה מעדכנת כי תמשיך לפתח את אסטרטגיית השותפות שלה על ידי הרחבת רבות מהשותפויות הבין-קויות שלה להסכמי קוד שייר מלאים, וחיזוק שותפי האינטרליין הקיימים שלה כדי לבסס עוד יותר את הרשת הענפה שלה.

מאז חתמה על הסכם הביניים הראשון שלה, רשת השותפים הגלובלית של Emirates גדלה באופן אקספוננציאלי ברחבי אירופה, צפון אמריקה, אסיה, אוסטרליה, אפריקה והמזרח התיכון.

כיום, לחברת התעופה יש 29 שותפי קוד שייר, 117 שותפי אינטרליין ו-11 שותפי רכבת ברחבי מערכת התחבורה בלמעלה מ-100 מדינות, המספקות מגוון אפשרויות נסיעות באמצעות לוחות זמנים גמישים לנוסעים, ומספקות קישוריות חלקה, רלוונטיות וטווח הגעה לרשת הפרוסה עד מעל 5,250 מגזרים נוספים המכסים למעלה מ-800 ערים. לדוגמה, ביבשת אמריקה ניתן להגיע לערים מעבר לשדות התעופה הגדולים, כמו קורפוס כריסטי דרך יונייטד והליפקס עם אייר קנדה. באסיה, המטיילים יכולים להגיע לנקודות בילוי כמו קוי סאמוי בתאילנד עם בנגקוק איירווייז ועוד ועוד.

לקוחות יכולים להזמין טיסות המשך עם השותפים של חברת התעופה וליהנות מהיתרונות של מסלולי כרטיס בודד חלקים, העברת המזוודות, הטבות של נוסע מתמיד, גישה לטרקלין, לצד הטבות אחרות שיבטיחו חווית נסיעה חלקה.

עדנאן קאזים, סמנכ"ל המסחר של Emirates אמר: "יש לנו היסטוריה ארוכת שנים של שותפויות שעיצבו מחדש את הדרך שבה אנשים מטיילים ברחבי העולם. זה משקף את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו גמישות וביטחון רב יותר בעת תכנון מסלולי הנסיעה שלהם באמצעות מינוף הרשתות המשלימות של השותפים שלנו. זה גם עזר לשפר את הקישוריות של דובאי לעולם, תוך מתן קישורים ישירים ועקיפים ליותר מ-800 ערים, לייצר יותר תיירות למרכז שלנו ולהגביר הזדמנויות עסקיות ומסחריות. שותפויות אלו תמכו גם בתיירות נכנסת ליותר מ-100 מדינות באמצעות פתיחת הזדמנויות חיבור ונסיעות חלקות יותר דרך הנקודות המוגשות באופן בלעדי ע"י השותפים שלנו. כשאנחנו נכנסים לשלב הבא של הצמיחה של Emirates, שותפויות קוד שייר ואינטרליין יהיו מרכיב קריטי בהצלחתנו העתידית וחלק מרכזי באסטרטגיה המסחרית שלנו, ואנו עובדים קשה כדי לפתח אותם עוד יותר כדי להציע מבחר עצום של יעדי המשך ללקוחותינו."

בשנה שעברה, Emirates חתמה על הסכמי קוד שייר ואינטרליין עם 11 חברות תעופה. מלבד הסכמי הקוד שייר עם יונייטד איירליינס ואייר קנדה, שהרחיבו את הקישוריות של חברת התעופה ליותר מ-570 נקודות ביבשת אמריקה, אמירייטס חתמה גם עם Airlink Aegean Airlines, Air Tanzania, ITA Airways, Bamboo Airways, Batik Air, Philippine Airlines, Royal Air Maroc, ו-SKY Express, המרחיבות עוד יותר את אפשרויות הרשת שהיא מציעה ללקוחות. חברת התעופה גם הודיעה לאחרונה על הסכם אינטרליין עם קניה איירווייז.

השנה, Emirates אמורה להיכנס לשותפויות חדשות ולהעמיק את רמת שיתוף הפעולה בחברות קיימות עם חברות תעופה ברחבי מזרח, דרום ומרכז אסיה, אפריקה ואירופה. תוכנית הנאמנות של חברת התעופה, Emirates Skywards וחטיבת המטענים שלה, Emirates SkyCargo גם עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם שותפי קודשייר ואינטרליין כדי לתאם שותפויות הוליסטיות המשלימות את מסגרות הרשת ותוכניות הנאמנות, מה שמגדיל את ההטבות ללקוחות הטסים עם שני הספקים ועוזר להם להגיע לשווקים חדשים ביעילות רבה יותר. בפן התפעולי, שירותי התעופה של Emirates ממלאים תפקיד מרכזי בסיוע לקישוריות לעבוד בצורה חלקה ולאפשר גישה נוחה לטרקלינים.

באדיבות Emiratesבאדיבות Emirates

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: