אא

קטאר איירוויז ובאיירן מינכן כבר לא יחד

החוזה בין מועדון הפאר הגרמני באיירן מינכן לקטאר איירווייז הסתיים בהסכמה הדדית לאחר חמש שנים. מנכ״ל קטאר איירווייז: ״FC באיירן הוא מועדון כדורגל גדול שעקבנו אחרי משחקיו בשמחה ותשוקה״

Shutterstock Shutterstock

מועדון הכדורגל של באיירן מינכן וחברת התעופה המצטיינת קטאר איירווייז לא מחדשות את הסכם החסות.

קטאר איירווייז העניקה חסות לבאיירן מינכן במשך 5 שנים רצופות בהצלחה גדולה מאז 2018, לאחר שהחליפה את לופטהנזה שהיתה חברת התעופה הקודמת של הקבוצה. בהודעה משותפת שפרסמו שני הגופים נאמר כי ״במהלך תקופה זו, FC באיירן זכתה בליגת האלופות וקטאר איירווייס זכתה בתואר 'חברת התעופה הטובה בעולם'. שני הצדדים אוחדו על ידי הבנה משותפת של איכות, ושל אנשים״.

כאמור, כעת החוזה בין באיירן מינכן לקטאר איירווייז הסתיים בהסכמה הדדית ב-30 ביוני 2023, ״זאת לאחר חמש שנים מרגשות יחד.״

עוד מציינים בהודעה המשותפת של שניים מהמותגים העולמיים כי ״הקשרים ש-FC באיירן הצליחה ליצור עם אוהדיה בעולם הערבי באמצעות קטאר איירווייז יישארו. שני השותפים קידמו באופן פעיל חילופי דברים בין תרבויות. תמיד הייתה המטרה של באיירן מינכן וקטאר איירווייז לחבר בין אנשים דרך הכדורגל, כולל כדורגל נשים. חילופי אמון, פתוחים יצרו חברויות שימשיכו בעתיד.

יאן-כריסטיאן דרייזן, יו"ר מועצת המנהלים של FC באיירן מינכן: "FC באיירן וקטאר איירווייז עבדו יחד בהצלחה ולמדו אחד מהשני. ברצוני להודות לאכבר אל בייקר, מנכ"ל קטאר איירווייז, על כך. אנו מאחלים לכל עובדי קטאר איירווייז כל הצלחה בעתיד".

אכבר אל בייקר, מנכ"ל קטאר איירווייז: "קטאר איירווייז ו-FC באיירן מינכן היו בשיתוף פעולה פורה של שנים. באיירן מינכן הוא מועדון כדורגל גדול שעקבנו אחרי משחקיו בשמחה ותשוקה. אנו מאחלים לקבוצה את כל הטוב שבעולם בעתיד."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: