אא

מסע בלב ים

מחפשים כיצד לשבור שגרה בטורקיה? מוזמנים לחופשה קצת אחרת במרחב שבין המים והשמיים, הכוללת שיט יאכטות חווייתי מאין כמוהו. הזדמנות אמיתית להכיר יעדים מרתקים ולהעמיק אל נבכי הנפש. בשיתוף TURKYACHT

צילום: באדיבות TURKYACHT צילום: באדיבות TURKYACHT

הרשו לנו לקחת אתכם למסע בלב ים אליו טרם התוודעתם כנראה עד היום. מסע אל יעדים תיירותיים מרהיבים ביופיים, אך כאלו שיאפשרו לכם גם להעמיק אל נבכי הנפש ולזכות בשלווה ומרגוע של ממש.

אחת הדרכים הנפלאות לגלות את החופים והאיים היפהפיים החבויים ברחבי טורקיה הינה באמצעות שיט יאכטות מאתגר. תהיה זו הזדמנות אמיתית לחוות חופש במלוא מובן המילה, להתמכר אל רחש הגלים והאתגרים הצפונים בלב ים, ובמקביל לתור אחר מקומות מרתקים, כאלו שאין כל סיכוי שהייתם מצליחים להגיע אליהם בדרך אחרת.

צילום: באדיבות TURKYACHTצילום: באדיבות TURKYACHT

כאן רבותיי, נכנסת לתמונה חברת TURKYACHT המפעילה סיורי שייט בלב ים המגדירים מחדש את המושג מצוינות, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, באמצעות צי של יאכטות מפוארות מהשורה הראשונה בעולם. הנכם עומדים ליהנות מחיבור מנצח בין צוותים אדיבים ומקצועיים שיובילו אתכם בלב ים ורמת שירותים יוצאת דופן והכל כחלק מחופשה אקסקלוסיבית ים-תיכונית במיטבה. 

אז על מה כל "המהומה", אתם תוהים? אם כן, היאכטה מאגדת בתחומה מגוון רחב של אפשרויות עבור הנופשים, החל משירותים דיסקרטיים הניתנים על ידי צוות מסור הדואג עד לפרטים הקטנים ביותר, אוכל ושתייה כיד המלך, מבואות וטרקלינים מרווחים שיגרמו לכם להרגיש ולו לרגע כאילו אתם בתוך ארמון, לצד עצירות לאתנחתא ביעדים השונים, פעילויות ספורט ימי מגוונות, כשעל כולם מנצח צוות היאכטה ביד רמה. 

צילום: באדיבות TURKYACHTצילום: באדיבות TURKYACHT

יתרה מכך, ב-TURKYACH חרתו על דגלם מטרה אחת ברורה, הדוגלת בכך שהנופשים יוכלו להשתחרר וליהנות מחוויה מענגת שכל כולה על טהרת המים והשמיים התכולים, כזו שיש באפשרותה להוביל אותם להתחבר אל "האני העצמי שלכם" או לזכות בהרפתקה אמיתית יחד עם יקיריהם.

ניסיון הוא שם המשחק 

עם למעלה מ-20 שנות פעילות ואלפי לקוחות מרוצים, TURKYACHT מציגה חבילות שייט מגוונות המותאמות אישית לכל סוגי הקהלים. ניתן לבחור בשיט תענוגות אקסקלוסיבי על גבי יאכטות מפוארות, אפשרות לרכוש או לשכור יאכטות ולשוט באופן עצמאי, כמו גם להשתמש בצי היאכטות לטובת אירועים, לרבות מסיבות פרטיות, ירח דבש, מסעות דיג והרשימה עוד ארוכה. 

צילום: באדיבות TURKYACHTצילום: באדיבות TURKYACHT

כך למשל תוכלו לצאת לקרוז של שבוע ביאכטה, להתנתק מהסמארטפונים ומהציוויליזציה ופשוט לשוט מבלי שדבר יצליח להפריע לשלוותכם. ישנם גם סיורים על גבי סירות מפרש לחובבי המרגוע, או לחילופין אופציה של שייט על גבי יאכטות ממונעות, כאלה שיאפשרו לחובבי האדרנלין שביניכם חוויה משוגעת ומלאה באקסטרים. 

כדאי לדעת כי סיורי היאכטות של TURKYACT מפליגים לכל אזור אגן הים-התיכון בשילוב הים האגאי. בין היעדים אותם תוכלו להכיר מקרוב באמצעות החברה, הם בודרום, מרמריס, פאטיח (Fetihye), גוצ'ק (Gocek), אולודניז (Oludeniz) ועוד. 

מעבר לכך מציבים בחברה דגש עליון בראש ובראשונה על היבטי בטיחות, בשילוב עם רצון להותיר בקרב הנופשים חוויה אמיתית שתיחרט בזיכרונם לנצח. 

צילום: באדיבות TURKYACHTצילום: באדיבות TURKYACHT

ההמלצה שלנו. פרגנו לעצמכם, כך שבפעם הבאה שתגיעו לטורקיה, תוכלו להתחבר אל ההוויה המקומית דרך עוצמתו של הים. מה שבטוח, צפויה לכם חוויה מסעירה, מרגשת וכזו שתותיר בכם סיפוק אדיר.

לפרטים נוספים:  www.turkyacht.com

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: