אא

החיים טובים יותר כשחולמים במלון D Maris Bay 

מקומות לינה מפוארים מהיפים שנראו באגן הים התיכון, נופים עוצרי נשימה, אינספור חוויות מפנקות וזוהי רק ההתחלה. מלון D Maris Bay שבחצי-האי דאצ'ה בפאתי מרמריס מזמין אתכם לחופשה מעוררת חושים // בשיתוף D Maris Bay

צילום: באדיבות D Maris Bay צילום: באדיבות D Maris Bay

ברוכים הבאים לגן עדן

במקום קסום וגבוה שבו הים האגאי והתיכון נפגשים להם יחדיו, הנכם מוזמנים להצטרף לעולם מופלא שהינו מעבר לכל דמיון. סוד הקסם: מקומות לינה מפוארים, חופים מדהימים, מטעמים מקומיים מענגים וחוויות בריאות מרעננות. 

את כל הטוב הזה תוכלו למצוא במלון D Maris Bay השוכן במפרץ קסום ושקט בחצי האי דאצ'ה (Datcha) שבפאתי עיר הקיט מרמריס (Marmaris). זהו גן עדן נסתר המצוי בחיבור שבין הים האגאי לים התיכון, נווה מדבר אקסקלוסיבי ומרהיב ביופיו, המשמש כמקום מפלט אידיאלי משגרת היום-יום, כולל עבור בעלי יאכטות וספינות פרטיות העוגנים בו כדרך קבע. בנוסף, הוא מאגד בתוכו שילוב מנצח של חוויה קולינרית מענגת, שופינג מגוון, והכל בתוך טבע עוצר נשימה ובמלון שפשוט קשה להפסיק להתפעל מיופיו, לרבות מחשבה עד הפרטים הקטנים ביותר. 

צילום: באדיבות D Maris Bayצילום: באדיבות D Maris Bay

5 חופים פרטיים, וזוהי רק ההתחלה! 

גולת הכותרת של המלון המשתייך לרשת D-Hotels & Resorts, מקורה בלא פחות מחמישה חופים פרטיים בעלי תו תקן "דגל כחול" המוצעים לרווחת האורחים. כל שנותר לכם הוא לבחור את אחד מבין החופים המוצעים, לעלות על בגד ים ולהתחבר אל הגלים או אל מיטת השיזוף.

אולם, זוהי רק ההקדמה בטרם תיקחו חלק בחוויית האירוח של המלון, שהינה שם דבר ברמה עולמית. סך הכל מציע המלון 196 חדרים ו-36 סוויטות מהודרות. אלו עוצבו בהשראת הים האגאי והים התיכון, בדגש על עיצוב פנים מוקפד המשלב בין שני סגנונות – הנוחות והמינימליזם העכשווי של המערב השזור יחד עם האותנטיות של המזרח.

צילום: באדיבות D Maris Bayצילום: באדיבות D Maris Bay

חוויה לכל החושים

ומה לגבי האוכל אתם ודאי תוהים? ב- D Maris Bay  הנכם צפויים להתענג על מבחר ארוחות ומשקאות מובחרים עם היצע חסר תקדים, כולל כמה ממותגי המסעדות והברים היוקרתיים בעולם, ביניהם ZUMA, Izakaya, וכמובן Nust-Et של השף-קצב הטורקי המפורסם, נוסיראת. ככלל, האפשרויות הקולינריות במלון הן כמעט בלתי נגמרות ומתבססות על נפלאות המטבח הטורקי-יווני, לצד מטעמים בינלאומיים המתחלפים מדי יום. ואם זה לא מספיק, לרשות האורחים מוצעים שמונה ברים עם מיטב הקוקטיילים ומשקאות אלכוהוליים, וכן שלושה טרקלינים בהם האורחים מוזמנים ליהנות מקפה פנטסטי. 

לאחר שהבטן התמלאה, זה הזמן להמשיך להתפנק, הפעם בספא Mytha הייחודי המצוי בין כתלי המלון. תמצאו בו תריסר סוויטות טיפולים מרווחות, שני טרקליני מנוחה, חדרי אדים וחמאם, כולם מבוססים על מסורות ריפוי עתיקות ומוצרים אורגניים. מי שבכל זאת ירצה לעשות קצת ספורט, יוכל להגיר זיעה בחדר כושר מאובזר עם מכשור מתקדם מהשורה הראשונה, בעוד חובבי האוויר הפתוח יזכו ליהנות ממבחר אפשרויות למגוון רחב של ענפי ספורט תחת כיפת השמיים, החל מספורט ימי הכולל שייט או צלילה, טניס, טיולים רגליים למיטבי לכת, רכיבת אופניים ואף מסלול ריצה ייעודי שמציע המלון, שיאפשר לכם לחקור מקרוב את הטבע המדהים באזור. על זה נאמר המשפט המפורסם - "שלא ייגמר לעולם". 

צילום: באדיבות D Maris Bayצילום: באדיבות D Maris Bay

להתרגש בכל פעם מחדש

מלון D Maris Bay מציג מבחר אטרקציות המותאמות לכל סוגי האורחים. המכנה המשותף לכולן נעוץ ביצירת חוויה בלתי נשכחת. לפניכם כמה מהמומלצות שבהן:

* השקיעות של מרמריס – מהמפרץ הקסום בו שוכן המלון תוכלו ליהנות משקיעות או זריחות (תלוי איזה טיפוסים אתם) מדהימות. יש למה לצפות!

* הגשימו משאלה ב-Manos – האורחים יכולים להגשים חלומות במסעדת הבית של המלון. כל שיזדקקו לו הוא לכתוב את משאלת ליבם על צלחת. ספוילר: בהמשך הארוחה היא צפויה להתרסק על הרצפה בסגנון יווני מסורתי. יאסו, כבר אמרנו!?

* פארטי טיים – מוזמנים לבלות את אחר הצהריים במלון במסיבה משלכם. לצד הנופים המופלאים על טהרת המפרץ הטורקי, תקליטנים מקומיים ירימו את מפלס האנרגיות מדי יום, בין השעות 16:00-12:00. גם בלילות תוכלו להמשיך ולקרוע את הרחבה במסיבה ים-תיכונית במסעדת La Guérite.

* אנדר דה סי – זה הזמן לקחת חלק בסצנות תת-ימיות ולפגוש מקרוב את העולם היפהפה המקיף את המלון מתחת למים. חוויה אמיתית מובטחת!

* אמנות היא לא מילה גסה – האורחים מוזמנים להתפעל מהאוסף המיוחד שאצרו שתי גלריות מקומיות בתחומי המלון Zeyziart ו- Dirimart, הכוללות עבודות של האמן המקומי המפורסם, אחמט גונסטקין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: