אא

Fly High עם אמריקן אקספרס: הטבות ללקוחות החברה המתכננים לטוס לחופשה

מנהלת שיווק אמריקן אקספרס: "החלטנו להשיק את מהלך fly high שנועד להחזיר ללקוחות כסף על הוצאות השופינג בחו"ל יחד עם הטבות נוספות לנוסעים לחו"ל״.

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת אמריקן אקספרס יוצאת עם 3 הטבות בלעדיות ללקוחותיה בתחומי התעופה, הנופש והפנאי/

1. 10% החזר כספי על רכישות שיתבצעו בבתי עסק בחו"ל באמצעות ארנק דיגיטלי (אפל פיי / גוגל פיי) עד לסכום רכישה של 1,000 שקל (כלומר עד 100 שקל החזר) תמורת הטבת בונוס - ההטבה מוגבלת לת.ז אחד ללקוח ומחייבת הורדת קוד הטבת בונוס (אין צורך להציג את הקוד בזמן הרכישות). סכום ההחזר מוזן ללקוחות ישירות לכרטיס החל מ-15/9. ההטבה לא כוללת רכישות באונליין או משיכת מזומנים. הזכאות להחזר כספי בגובה 10% מסכום עסקת הרכישה ששולם בפועל בקופה. ההחזר הכספי המצטבר שניתן לקבל בביצוע עסקת רכישה יהיה עד לסכום של 100 שקל לכל היותר ללקוח (לפי ת.ז), וניתן למימוש בעסקת רכישה אחת או במספר עסקאות רכישה נפרדות. תוקף המבצע- 12.7.2023-31.8.2023. המלאי מוגבל.

הקליקו כאן לעמוד ההטבה. 

2. 100$ הנחה בהזמנת חופשה / טיסה באתר Express Fly, המיועד ללקוחות אמריקן אקספרס שטרם עשו שימוש באתר - ההטבה הינה הטבת בונוס והמימוש של ההטבה מותנה בהורדת ההטבה מהאתר. בנוסף, לקוחות המחזיקים כרטיסים צוברי נקודות יוכלו גם לממש את הנקודות להנחות נוספות להזמנת חופשות וטיסות באתר. את הזמנת הטיסה / חופשה יש לבצע בתקופת המבצע. החופשה / טיסה בפועל יכולה להתקיים בתאריך עתידי אחר. תוקף המבצע, 25.6.2023-31.8.2023 ו/או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם.

הקליקו כאן לעמוד ההטבה. 

3. הטבת דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון – 20$ החזר כספי ברכישה בחנויות ג'יימס ריצרדסון ב-200$ ומעלה תמורת בונוס (יש להוריד קוד על מנת להיות זכאי להטבה, אין צרך להציג קוד הטבה ברכישה). המלאי מוגבל וסכום ההחזר מוזן ללקוחות ישירות לכרטיס החל מ-15/9. המבצע בתוקף עד 31.8.23. המלאי מוגבל. 

הקליקו כאן לעמוד ההטבה.

רוני קרני, מנהלת שיווק אמריקן אקספרס: ״באמריקן אקספרס בוחנים מגמות והרגלי צריכה של לקוחותינו באופן שוטף ומתאימים את הצעות הערך לתקופה וללקוחותינו. לקראת חודשי יולי-אוגוסט ולאור הגידול בהוצאות השופינג בחו"ל לו אנו עדים, החלטנו להשיק את מהלך fly high שנועד להחזיר ללקוחות כסף על הוצאות השופינג בחו"ל יחד עם הטבות נוספות לנוסעים לחו"ל״.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן אקספרס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: