אא

חברת VOYE Global תציע חבילת eSim במחיר אחיד החל מ-12 דולר

חברת VOYE Global החלה לשווק חבילות גלישה מבוססות eSim שפתוחות ל-130 מדינות בעולם, במחירים זולים. התמחור הוא בהתאם לגודל החבילה וללא תלות ביעד הטיסה. תעניק MB100 נוספים לשימוש במדינת המקור

צילום: טל סופר צילום: טל סופר

חברת VOYE Global הפועלת כדי להנגיש את טכנולוגיית ה-eSIM לקהלים נוספים ולהוזיל את מחירי חבילות התקשורת העולמיים, תשווק לראשונה חבילות גלישה לחו"ל מבוססות eSim הפתוחות ל-130 מדינות בעולם.

בחברה מציינים כי חבילות הגלישה מתומחרות בהתאם לגודל החבילה בלבד (וללא כל קשר ליעד אליו טסים), וניתנות לשימוש חוזר ביעדים משתנים במהלך שנה קלנדרית אחת. הן מגיעות בנפח של 5GB-30GB לבחירה, ובמחירים שנעים בין 27-69 דולרים. החברה אף תעניק לכל מזמין הטבת MB100 נוספים לשימוש במדינת המקור שלו, כדי להתנסות במוצר בעודו בארץ.   

אפליקציית VOYE הזמינה להורדה למשתמשי אפל ואנדרואיד, מציעה מגוון חבילות גלישה eSim לחו"ל: לשבוע, לחודש שתוקפן עד 365 יום. באתר ובאפליקציה, ניתן לבדוק בכל רגע נתון כמה נותר לשימוש ולדעת להתנהל בהתאם.

האפליקציה מציעה ממשק ותמיכה 24/7 בשפה העברית ומתבססת על טכנולוגיית Multi Coverage. 

מחירים

חבילת תקשורת בנפח של 3GB תעלה 12 דולר לשבוע ימים, וחבילה של 6GB לחודש תעלה 20 דולר. חבילה בגודל 10GB תעלה 25 דולר למשך 30 יום, או 42 דולר לשנה. חבילת תקשורת בנפח של 15GB תעלה 29 דולר למשך 30 יום, או 69 דולר לשנה. חבילה בגודל 30GB תעלה 49 דולר למשך 30 יום. 

אבי הרשקו, מנכ"ל חברת VOYE Global, מסר כי "שוק חבילות הגלישה בישראל נאמד במאות מיליוני שקלים בשנה, כאשר את רוב השוק עדיין מובילות המפעילות המקומיות עם נתח שוק של כ-70% במחיר ממוצע של כ-200 ש"ח לחבילת גלישה. שימוש בטכנולוגיית eSim מוזיל משמעותית את עלות החבילה, עד כשליש. הצורך לשימוש בדאטה עולה בקצב מהיר, בעיקר בשכבות הצעירות שצורכות מדיה בכל רגע, ובאיכות גבוהה. זאת לצד הצורך הרב לשתף חוויות בזמן אמת, שהוא חלק בלתי נפרד מחוויית הטיול. זו הסיבה שבחרנו במודל תמחור אחיד לכל המדינות, עם נפח גלישה גדול ללא צורך בבחירת יעד ספציפי-פשוט וקל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: esim

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: