אא

מריוט ו-MGM Resotrs יוצרות מותג יוקרתי משותף:“MGM Collection With Marriott Bonvoy”

חתמו על הסכם היסטורי שיאפשר הזמנת מלונות של MGM דרך ערוצי ההפצה של מריוט (Marriott), לצד הסכם הדדיות בין המועדונים שיכלול 17 מלונות של MGM, עם זמינות של יותר מ-40 אלף חדרים בלאס וגאס וערים אחרות בארה״ב

מלון בלאג׳יו יצטרף ל-Luxury Collection. צילום: Shutterstock מלון בלאג׳יו יצטרף ל-Luxury Collection. צילום: Shutterstock

רשת מלונות מריוט ו--MGM  חתמו על הסכם אסטרטגי טווח ארוך ובלעדי, על יצירת מלונות M MG Collectionשיוצעו למכירה באתר של מריוט. 

שיתוף הפעולה יושק באוקטובר 2023, ויכלול 17 מלונות של MGM, עם זמינות של יותר מ-40 אלף חדרים בלאס וגאס וערים אחרות ברחבי ארה״ב.

״אנו נרגשים שהנכסים המדהימים של MGM Resorts יהיו זמינים בערוצי מריוט, והלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מהטבות Marriott Bonvoy כשהם שוהים ב-MGM Collection״, אמר אנתוני קפואנו, נשיא ומנכ״ל מריוט בינ״ל. ״אנו מצפים להגדיל את תפוסת החדרים הגלובלית שלנו ב-2.4 אחוזים, עם נוכחות בסטריפ של לאס וגאס וביעדים מרתקים אחרים ברחבי ארה״ב״, הוסיף.

״הסכם היסטורי ארוך טווח זה, מפגיש שניים מהמותגים המהימנים והאייקונים ביותר בתחום האירוח והבידור״, אמר ביל הורנבקל, נשיא ומנכ״ל MGM Reorts  שהוסיף: ״ראינו ממקור ראשון את הביקוש החזק מלקוחות מריוט דרך מערכת היחסים הקיימת שלנו בקוסמופוליטן של לאס וגאס, וההסכם החדש יאפשר לנו לייעל עוד יותר את הרווחיות הכוללת שלנו. אנו שמחים להגדיל את מערכת היחסים ולהציע לחברי מריוט גישה גדולה יותר לאתרי הנופש עטורי הפרסים - כמו גם הזדמנויות לאירועים ובידור בלעדיים בלאס וגאס וברחבי ארה״ב.״

ההסכם בין MGM Resorts ומריוט, יועיל גם לחברי תוכניות הנאמנות של שתי החברות: חברי MGM Rewards, פלטפורמת מריוט של MGM, שמונה מעל ל-40 מיליון חברים ברחבי העולם, יוכלו לקשר חשבונות עם Marriott Bonvoy, וליהנות מהטבות מיוחדות. חברי Marriott יוכלו לצבור ולממש נקודות עבור שהייה בכל MGM Collection.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: