אא

לופטהנזה מציגה: דלפקים חדשניים למסירת כבודה בנמל התעופה של פרנקפורט

לרשות נוסעי קבוצת לופטהנזה דלפקים לשירות עצמי בעיצוב חדש, נוחים ורחבים, לשליחת מזוודות אוטומטית, זמינים לנוסעים מסביב לשעון וכוללים רכיבים לתהליכים ביומטריים ללא מגע

צילום: נמל פרנקפורט צילום: נמל פרנקפורט

נוסעי קבוצת לופטהנזה בנמל התעופה של פרנקפורט (FRA) יכולים להשתמש ב-21 דלפקי צ'ק-אין חדישים במתחמים A ו-B של טרמינל 1. על ידי שימוש בפונקציה האוטומטית למסירת תיקים, הנוסעים כעת מסוגלים להפקיד את המטען שלהם מהר יותר ובצורה נוחה יותר, גם מחוץ לשעות הצ'ק-אין הרגילות. עם זאת, לנוסעים עדיין תהיה אפשרות למסור את התיקים שלהם לצוות לופטהנזה. הדלפקים החדשים כוללים גם את הרכיבים הטכניים הנדרשים לתהליכי צ'ק-אין ביומטריים, שעשויים לשמש בעתיד.

פייר דומיניק פרום, מנכ"ל תעופה ותשתיות של Fraport AG, מנהלת נמל התעופה, אמר: "דלפקי הצ'ק-אין החדשים מספקים לנוסעים בנמל חווית נסיעה נוחה, מודרנית ויעילה, כבר מהתחנה הראשונה שלהם בתוך הטרמינל. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מייעל את תהליך מסירת המטען".

ינס ריטר, מנכ"ל לופטהנזה איירליינס, אמר: "שנינו רוצים לצמוח, בטווח הבינוני והארוך, וזה אפשרי רק עם תשתית שמתפקדת בצורה חלקה. הנוסעים מציבים את אותן דרישות לשדות התעופה ולחברות התעופה במהלך נסיעתם: המידע הנכון בדיוק בזמן הנכון, הבחירה בין הסתמכות על דיגיטציה או העדפה להיעזר בצוות, מרחקי הליכה קצרים וזמני המתנה קצרים".

התכנון הטכני והפיתוח של מכונות מסירת המזוודות טופל על ידי Fraport, בתיאום הדוק עם לופטהנזה. העיצוב החדש נוצר על ידי חברת העיצוב Marcus Pedersen מדנמרק ומשרד האדריכלים הגרמני netzwerkarchitekten. עלויות ההשקעה של Fraport בפרויקט הן כ-20 מיליון אירו.

הפרויקט הספציפי הזה כלל את דלפקי הצ'ק-אין של לופטהנזה בטרמינל 1. Fraport תתקין בעתיד גם את הדור החדש של דלפקי מסירת התיקים באזורים נוספים בטרמינל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהנמל פרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: