אא

טיסת אל על מרומא בוטלה. נוסעים: "אמרו לנו שכל אחד יסתדר עם עצמו"

הטיסה לא המריאה אמש (ב') עקב תקלה טכנית. העיתונאית והשחקנית לוסי אהריש שהייתה במטוס: "החברה הלאומית, לא שולחת אותנו לשום מקום". אל על: "מתנצלים על אי הנוחות"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

טיסת אל על מרומא לתל אביב לא המריאה אמש (ב') עקב תקלה טכנית.

נוסעים שהיו אמורים להמריא בטיסה האמורה דיווחו כי המטוס עלה פעמיים על המסלול ולבסוף לא המריא בגלל תקלה טכנית. 

אחת הנוסעות בטיסה הייתה העיתונאית לוסי אהריש ששיתפה על המתרחש בעמוד האינסטגרם שלה. ל-77 אלף העוקבים שלה סיפרה: "לילה טוב לכל מי שבבית ולא ישן. מקווה שנעים לכם במיטה וקריר. כי מטוס שלם של אל על מרומא לישראל כבר עלה פעמיים על המסלול ולא המריא בשל תקלה ככל הנראה במנוע. ואיך הלילה שלכם?".

בהמשך כתבה עוד, "קבלו עדכון. לא ממריאים. הטייס לא לוקח סיכונים והמטוס מקורקע עד לשתיים בצהריים מחר לפחות. בינתיים מחכים במטוס לפינוי. אגב, במקור היינו אמורים לנחות עוד חצי שעה בארץ". 

בשעה 3 לפנות בוקר כתבה בסטורי המשך, "יציאת מצרים. הורידו אותנו מהמטוס מחכים למזוודות. תיכף נראה לאיפה מפנים ואיך? בסך הכל מאוד סביר, בשעה מאוד סבירה במזג אוויר סביר בהחלט".

עוד שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה, "נחשו מה? אל על כמה שטוב שבאת הביתה, החברה הלאומית, לא שולחת אותנו לשום מקום. הנציג של החברה שנמצא פה אמר לנו שכל אחד יסתדר עם עצמו. יעני חפשו טיסות ומלונות ואל על כבר תפצה אתכם. לגבי הטיסה לא ידוע מתי ממריאה והמזוודות ייקח שעה להביא לנו אותן. אז מה עושים? מי שיכול קונה כרטיס טיסה, מי שלא מחפש מלון ומחכה לחסדיה של החברה הלאומית. עד שמישהו יתעורר בארץ ובאיטליה לטפל בנוסעים של מטוס ישראלי שתקועים ברומא".

מאל על נמסר בתגובה: ״לצערנו, בשל תקלה טכנית בלתי צפויה במטוס, נאלצנו לבטל את טיסת 384 מרומא לתל אביב. בשל עומסים רבים במלונות ברומא, העברנו את הנוסעים לטיסה שתצא במיוחד עבור נוסעים אלו. הנוסעים עודכנו בדבר זכויותיהם. אנו מתנצלים על אי הנוחות״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: