אא

״לעובדים יש חלק ניכר בצמיחה״: ההסתדרות וטורקיש איירליינס חתמו על הסכם קיבוצי

הצדדים סיכמו על תוספת שכר של 11%, הגדלת שכר הבסיס לשכר הפנסיוני והסדרת ביטוח נסיעות לעובדי הסניף הישראלי של חברת התעופה הטורקית

טורקיש איירליינס וההסתדרות. צילום: ההסתדרות טורקיש איירליינס וההסתדרות. צילום: ההסתדרות

ההסתדרות, הנהלת "טורקיש איירליינס" (ישראל) ונציגי הוועד חתמו על הסכם קיבוצי לעובדות ועובדי החברה, שיהיה בתוקף עד סוף 2025. במסגרת ההסכם, הוחלט על תוספת שכר בגובה 11% אשר תשולם בשלוש פעימות. בנוסף, סוכם על הגדלת בסיס השכר הפנסיוני ועל שיפור תעריף האש"ל. עוד בהסכם: הסדרת ביטוח נסיעות לעובדות ולעובדים והסדרת מכשיר סלולר למנהלים.

מנכ"ל החברה ארסן יורגן: "אנחנו שמחים לחתום הסכם קיבוצי חדש שמבטא את ההכרה וההערכה לעובדים המסורים שלנו. כולנו ביחד נושאים במאמץ המשותף לשמור על טורקיש איירליינס כאחת מחברות התעופה המובילות בישראל. אני מבקש להודות להסתדרות ולוועד העובדים על שיתוף הפעולה ועל משא ומתן ענייני, וכן ליועצים המשפטיים שלנו עו"ד עמית בכלר ונוי פלג ממשרד פישר (FBC & Co)".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין: "בתקופה האחרונה, סקטור התעופה נמצא בצמיחה מחודשת בעקבות היציאה ממשבר הקורונה. לאורך כל המשבר, העובדות והעובדים בסקטור נכנסו תחת האלונקה וסייעו לחברות לשרוד בתקופה של אי-ודאות. הסכם זה, אשר דואג דאגה לעתידם ושיפור שכרם ורווחתם של העובדים, מבטא את ההכרה בתרומתם להצלחת החברה. אנו נמשיך כל העת לפעול מתוך תפיסה שהצלחת העובד ושיפור זכויותיו – היא הצלחת כולנו".

יו"ר ועד עובדי חברת טורקיש איירליינס אסתי בן אדרת: "אני מברכת על ההסכם החדש המשקף את הערכת ההנהלה לתרומת העובדים בהצלחת החברה. העובדות והעובדים השקיעו מאמצים רבים במהלך תקופת הקורונה למען הצלחת החברה. הערכת ההנהלה על כך חשובה ותורמת להבנה שלעובדים יש חלק ניכר בצמיחה ובהישגים הכלכליים של החברה, ואנו מקווים שהמגמה תמשך".

המשא ומתן לגיבוש ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות על-ידי: מנהלת החטיבה האווירית באיגוד עובדי התחבורה עו"ד קרן קלפר; היועצת המשפטית לאיגוד עובדי התחבורה - עו"ד נטלי שוכוביצקי ממשרד אלעד מורג; כלכלן בצוות הסכמים קיבוציים באגף כלכלה בהסתדרות מיכאל קוסצ'ב, יו"ר ועד טורקיש איירליינס (ישראל) – אסתי בן אדרת; וחברי הוועד.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: