אא

Emirates מציגה שירות הזמנת ארוחות מראש לנוסעי מחלקת עסקים

השירות הייחודי ייכנס לתוקף בשבוע הבא לנוסעי מחלקת העסקים בקווים מדובאי ללונדון, שיוכלו ליהנות מתפריט ייחודי של 'מסעדה בשמיים'. החברה מתכננת להרחיב את היוזמה גם לקווים נוספים בעתיד הקרוב

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, עושה את הצעדים הראשונים ביוזמה חדשנית של הזמנה מראש של ארוחות. הנוסעים יוכלו לבחור מראש את הארוחה העיקרית החמה שלהם בין 14 ימים ל-24 שעות לפני הטיסה.

השירות המיוחד ייכנס לתוקף החל מה-25 ביולי לנוסעי מחלקת העסקים בכל הטיסות בין דובאי ללונדון הית'רו, לונדון גטוויק ולונדון סטנסטד. הזמנת ארוחות מראש תקל על תכנון תפריט וטעינת מזון אופטימלית בטיסה ותספק לנוסעים חוויית 'מסעדה בשמיים'.

עד 14 ימים לפני טיסה הנוסעים יוכלו לעיין בתפריט המשולב באתר Emirates.com או באפליקציית Emirates ולבחור מתוך מבחר מנות, ויכולים גם להזמין מראש ארוחות מיוחדות במידת הצורך.

במטוס צוות תא הנוסעים ישתמש באפליקציה, שנבנתה בהתאמה אישית, כדי לצפות במבחר הארוחות ולהגיש לנוסע את המנה החמה לבחירתו. החברה מתכננת להרחיב את יוזמת ההזמנה מראש של ארוחות לקווים נוספים בעתיד הקרוב ותעקוב מקרוב אחר משוב לקוחות בשלב הראשוני.

החידוש בשירות הזמנה מראש של ארוחות הוא תוספת לנוחות דיגיטלית, ממנה נהנים נוסעי אמירייטס. בנוסף לכניסה לאתר וצ'ק-אין באפליקציה, אפשרות לכרטיסי עליה דיגיטליים לטיסה וניהול מסלול, הנוסעים יכולים גם לגשת לתפריטים דיגיטליים מראש, להצטרף ל-Emirates Skywards כדי לגשת מידית לקישוריות חינמית על בסיס חברות במועדון הנוסעים, וכן ליצור רשימת השמעה של סרטים, תוכניות טלוויזיה ומוזיקה מסונכרנים מהאפליקציה למסך הטלוויזיה שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: