אא

אומנות במיטבה: 'שבילים בנוף'- תערוכה חדשה של 5 ציירים ישראלים בגלריית האמנים ברמת אביב

תערוכה חדשה של 5 אמנים ישראלים: 'שבילים בנוף' תיפתח לקהל הרחב החל מה 25.7 עד 14.8. הכניסה חופשית

משה דנגור, מבעד לסבכה. צילום: יח״צ משה דנגור, מבעד לסבכה. צילום: יח״צ

הציירים, נעמי רובין, ערן געש, עינת רז פינס, לילך סנש, ענבר קליג' ליאור והצלם הוותיק משה דנגור, יציגו  תערוכה חדשה: 'שבילים בנוף', בגלריית האמנים של עופר רמת אביב. התערוכה תיפתח לקהל הרחב החל מ- 25.7.23  עד 14.8.23.

הציירים

נעמי רובין - הציגה תערוכות רבות בארץ ובעולם, בתערוכה זו מציגה יצירות מתקופות שונות בעבר וגם מתקופת הקורונה שבה הייתה האטה כפויה בזרם החיים והציור שלה התמקד בסביבת הבית הקרובה. רובין מציירת את התרשמותה מהיופי של הנופים בארץ ובעולם, מהפרחים וגם מקומפוזיציות השובות את מבטה והיא בונה אותם מחדש על בד הציור. הציור עבורה הוא תחליף לכתיבה, מעין קתרזיס שבו היא משחררת את התרשמויותיה מתהליכים ואירועים.

נעמי רובין. בחצר של מרים. צילום:יח״צנעמי רובין. בחצר של מרים. צילום:יח״צ

ערן געש - אדריכל נוף, מצייר במסגרת קבוצת אמנים שהתגבשה במושב יעד בגליל. בתערוכה החדשה הוא מתעד רגעים בהם התרגש מההתבוננות בעולם וחוזר בציור לרגע המצולם לחקירה נוספת לפענוח המורכבות הצורנית והצבעונית של הסובב אותנו. 

ערן געש, הירדן. צילום:יח״צערן געש, הירדן. צילום:יח״צ

עינת רז  פינס - חיה ויוצרת בחיפה וביעד שבגליל. ציירת אוטודידקטית, עובדת בצבעי שמן על בד, עץ ונייר. בתערוכה החדשה היא  מנסחת נקודת מבט אישית ומקומית, רגשית וצבעונית, על מערכת היחסים שלה עם הסובב אותה ובתוכה.

עינת רז פינס, ביער 2023. צילום: יח״צעינת רז פינס, ביער 2023. צילום: יח״צ

לילך סנש   YAMUNA - הציור מלווה את המסע שלה בשנים האחרונות, בעיר ובטבע - תל אביב - חיפה - גליל.  היא מציירת את שבילי חייה, את הנוף הפנימי שבו היא מתבוננת בהשתקפות שבמראת העולם, מחפשת את הטבע שבתוכה, זה שצומח, גדל, מחייה. 

לילך סנש. צילום:יח״צלילך סנש. צילום:יח״צ

ענבר קליג' ליאור - מעצבת רב תחומית, עוסקת בעיצוב גרפי, עיצוב תעשייתי, עיצוב בתים ועוד. ענבר גרה במושב יעד בגליל ונהנית לספוג את הטבע מסביבה.  תערוכה זו  מתמקדת בטבע הגלילי, אשר משתנה ומפתיע כל יום.

ענבר קליג׳ ליאור. צילום: יח״צענבר קליג׳ ליאור. צילום: יח״צ

משה דנגור –חי ויוצר בגדרה. המצלמה היא חלק ממנו ומחייו כבר מגיל הנעורים, היא  מלווה אותו כבר 60 שנה בכל מקום: בתיכון, בצבא , בחיי העבודה והחברה, בקיבוץ ובאירועים משפחתיים רבים.  בתערוכה זו מוצגים מבחר צילומי נוף שלו, בעיקר בצבע ומקצתם בשחור לבן. הצילומים של דנגור מגוונים ונעים מצילומים על גבול האבסטרקט, שבו המבט מתמקד רק בתקריב ולעיתים הם ממרחק, נותנים תחושה של מרחבים ופליאה מיפי הטבע והבריאה. 

משה דנגור, נוף. צילום: יח״צמשה דנגור, נוף. צילום: יח״צ

אוצרת התערוכה: איילת אמוראי-בירן

אירוע חגיגי לפתיחת התערוכה יתקיים ביום ראשון ה 30.7.23 בשעה 20:00, באירוע יתקיים שיח גלריה ומפגש עם האמנים, ינגן הרכב של מוסיקאים צעירים ג"אז , הכניסה חופשית.

פתוח לקהל הרחב החל מה 25.7 עד 14.8, בגלריית האמנים בעופר רמת אביב.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: