אא

משלחת סיוע ישראלית יוצאת להגיש עזרה בכיבוי השריפות המשתוללות ביוון

המשרד לביטחון לאומי, שירותי הכבאות וההצלה ומשטרת ישראל יטיסו מטוסי כיבוי וצוותים מקצועיים יחד עם חיל האוויר. שר החוץ: ״יוון היא ידידה הזקוקה לעזרתנו ואנחנו נגייס את המשאבים הנדרשים על מנת לסייע לה״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

שר החוץ אלי כהן הנחה היום (רביעי) את משרד החוץ, ובראשו את מנכ"ל המשרד רונן לוי, להגיש כל סיוע שיידרש ליוונים עקב השריפות במדינה.

לצורך הסיוע, המשרד לביטחון לאומי, שירותי הכבאות וההצלה ומשטרת ישראל יטיסו מטוסי כיבוי וצוותים מקצועיים יחד עם חיל האוויר. השר הדגיש כי היכולת של משרד החוץ להגיש עזרה במדינה, בעזרת שליחי מדינת ישראל היושבים באתונה באופן קבוע, היא נדבך משמעותי בפעילות הישראלית למען יוון.

שר החוץ, אלי כהן: "יוון היא ידידה הזקוקה לעזרתנו ואנחנו נגייס את המשאבים הנדרשים על מנת לסייע לה. הנחיתי את מנכ"ל משרד החוץ רונן לוי (מעוז), מטה משרד החוץ בירושלים והנציגות שלנו באתונה לפעול בהתאם לצרכים של ידידינו ולהגיש עזרה. בביקורי לפני כשבוע באתונה הבטחתי לעמיתי שר החוץ היווני כי הקשר בין ישראל הוא עמוק ואסטרטגי וחברות זו נמדדת גם ברגעים קשים שכאלה כעת, ישראל לא תעמוד מן הצד. בהמשך להנחיית משרד ראש הממשלה, אנו עומדים בקשר עם המשרד לביטחון לאומי, משרד הביטחון, כמו גם עם משטרת ישראל על מנת לשלב כוחות ולהעניק סיוע באופן המהיר והיעיל ביותר עבור היוונים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: