אא

״ישראל התקדמה צעד משמעותי נוסף לתכנית הפטור מאשרת כניסה לארה״ב״

בעקבות החתימה היום על הסכם הדדיות בין ישר, יתחיל ביום חמישי, ה-20 ביולי 2023, יישומו של נוהל ההדדיות, המהווה את אחד מן העקרונות המרכזיים בתכנית. הליך המחייב כל מדינה המבקשת להתקבל כחברה בתכנית הפטור

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
שגרירי ארה״ב וישראל חתמו היום (רביעי) על הסכם ההדדיות שמכוחו תמומש קבלת ישראל לתכנית הפטור מוויזה. השגריר האמריקאי ניידס, שהתלווה גם לנשיא הרצוג לרגל ביקורו בארה״ב, יסיים את תפקידו כשגריר ארה״ב בישראל לאחר כשנה וחצי בתפקיד.
בעקבות החתימה היום, יתחיל ביום חמישי, ה-20 ביולי 2023, יישומו של נוהל ההדדיות, המהווה את אחד מן העקרונות המרכזיים בתכנית. הליך המחייב כל מדינה המבקשת להתקבל כחברה בתכנית הפטור. 
נוהל זה יאפשר לכל אזרח אמריקאי להיכנס לישראל, ובהמשך, עם קבלת ישראל כחברה בתכנית, יאפשר לכל ישראלי להיכנס לארה"ב ללא צורך בוויזה. יישומו המלא של הנוהל יחול על כל אמריקאי באשר הוא, גם על אמריקאים בעלי אזרחות כפולה, אמריקאים תושבי יהודה ושומרון ואמריקאים תושבי רצועת עזה.

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל צחי הנגבי: ״היום מדינת ישראל התקדמה צעד משמעותי נוסף במסגרת מועמדותה לתכנית הפטור מאשרת כניסה לארצות הברית״. במשרד רה״מ מציינים כי, ״יישום הנוהל מחזק את הקשרים הבלתי ניתנים לערעור בין שתי המדינות ותורם במישרין לביטחון ישראל, ומוסיפים: ״ זהו ציון דרך רב חשיבות, המקרב אותנו לעמידה מלאה בתנאים של ממשלת ארה"ב בנוגע למועמדות לתכנית הפטור. הישג זה הוא פרי עבודה מקצועית מסורה ונמרצת של גורמים רבים במערכת הציבורית הישראלית והאמריקאית, ובראשם שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס, שעבדו יד ביד לאורך חודשים ארוכים למען השלמתו המוצלחת.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: