אא

גולן טלקום ומגדל משיקות חבילת הטבות לביטוח נסיעות לחו"ל

מנויי גולן טלקום, שירכשו חבילת חו"ל דיגיטלי או טלפוני, ייהנו מ-20% הנחה על פוליסת נסיעות לחו"ל של מגדל ו-50% הנחה על ביטוח כבודה. מנכ"ל גולן טלקום: "שילוב זרועות שרואה את הלקוח במרכז"

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת גולן טלקום וחברת הביטוח מגדל השיקו חבילת הטבות ללקוחות גולן טלקום ובני משפחותיהם שטסים לחו"ל.

במסגרת החבילה, מנויי גולן טלקום, שירכשו חבילת חו"ל באופן דיגיטלי או טלפוני, ייהנו מ-20% הנחה על פוליסת נסיעות לחו"ל, לרבות כל ההרחבות או מהרחבת ביטוח אובדן הסלולרי נרחב ללא עלות ו-50% הנחה על ביטוח כבודה.

בנוסף, לקוחות גולן טלקום יכולים ליהנות מחבילה חו"ל נוספת בהנחה ומ-100 שקל הטבה לנסיעה הבאה ע"י שת"פ נוסף, עם חברת מגדל בנוגע לשינויים בתיק הביטוחי שלהם.

נדב אמסלם, מנכ"ל גולן טלקום: "המהלך שאנו מובילים כאן עם מגדל הוא שילוב זרועות שרואה את הלקוח במרכז ושואף לייצר לו ולכל בני המשפחה מענה שלם במחיר אטרקטיבי לקראת הנסיעה הקרובה לחו"ל. גולן ממשיכה לתת ערך מוסף ללקוחותיה ולהיות בצד של הלקוח בארץ וגם בחו"ל".

ירון שמאי, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל: "מדובר בשיתוף פעולה ששם את הלקוח במרכז, הלקוח נהנה מהטבות משולבות של חבילת סלולר חו"ל עם ביטוח נסיעות מותאם במחיר מופחת. לטובת הנושא הקמנו מערך דיגיטלי ושירותי תומך, כך שהלקוח ירגיש שהוא במרכז הן מבחינת ההטבה הצרכנית והם ממעטפת השירות הדיגיטלית והאנושית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מגדל ביטוחביטוח נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: