אא

אייר פראנס שותפה רשמית של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריס 2024

חברת הדגל הצרפתית, שחתמה היום על הסכם השותפות, מתכוננת להמשיך את המסורת האולימפית ולקבל את פני הספורטאים והאורחים מרחבי העולם למשחקים האולימפיים בפריס 2024 - 24 ביולי עד 11 באוגוסט, ולמשחקים הפראלימפיים בפריס 2024 - 28 באוגוסט עד 8 בספטמבר

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס

חברת אייר פראנס חתמה היום (חמישי) על הסכם שותפות עם הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריס 2024. חברת התעופה היא כעת השותפה הרשמית של האולימפיאדה ה-33 של העידן המודרני, והיא מתחייבת להמשיך לתמוך באירוע הגלובלי הזה, בו היא תומכת מאז שהפכה לשותפה הרשמית ב-2016.

"אנו גאים להאריך את השותפות שלנו עם המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריס 2024... המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריס 2024 מדברים על המטרות והערכים שלנו באייר פראנס. בקיץ 2024 נעזור לצרפת להמריא ברחבי הגלובוס כפי שלא היה מעולם, על כנפי המצוינות, הכבוד וההכלה", אמר בנג'מין סמית', מנכ"ל קבוצת אייר פראנס-KLM.

"אנחנו כבר מארגנים את כל המשאבים שלנו באייר פראנס כדי להפוך את המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריס 2024 להצלחה. ההכנות יצאו לדרך לפני חודשים, כשאנחנו מתגברים אותן לקראת הקיץ הבא על מנת להביא את הספורטאים והאוהדים למגרשים האולימפיים והפראלימפיים השונים. זה ממש המסע שאנחנו ו-38,000 העובדים שלנו - טייסים, דיילות וצוותי קרקע - להוטים לצאת אליו ולחלוק עם מבקרים מכל העולם", הכריזה אן ריגיי, מנכ"לית אייר פראנס.

נשיא משחקי פריס 2024, טוני אסטנגה, הוסיף: "אנו נרגשים במיוחד לקבל את פני אייר פראנס למסע בפריס 2024 כשותף רשמי של המשחקים. חברת התעופה המפוארת היא יהלום אייקוני של הכלכלה הצרפתית, היא נהנית מהיסטוריה חזקה איתנו, והיא תומכת בנו מאז שלב ההצעה בשנת 2016. יחד עם אייר פראנס אנו מצפים לקבל את פני העולם ומבטיחים לארח את האולימפיאדה עם נגיעה צרפתית, תוך כיבוד הסלוגן שלנו: משחקים פתוחים לרווחה!"

אייר פראנס כבר גייסה את הצוותים שלה בפריס וברחבי הגלובוס כדי להתכונן להגעת הספורטאים, האוהדים והתקשורת לצרפת למשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריס 2024.

תשומת לב מיוחדת תינתן לנוסעים עם מוגבלות בניידות, אשר יוכלו להיעזר בשירות המחלקה המיוחדת של חברת התעופה לצורך סיוע. החברה מציעה לנוסעים עם מוגבלות סיוע לפני ואחרי הטיסה לאורך כל חוויית הנסיעה: עזרה בהזמנה, הנפקת כרטיסים, תיאום עם צוות ההסעות המיוחד. אייר פראנס מאפשרת נסיעות מדי שנה לכמעט 600,000 לקוחות הזקוקים לסיוע מסוג זה.

הנשים והגברים של אייר פראנס גם מכינים את תא המטען של המטוסים לציוד המיועד לתחרות בענפים אולימפיים ופראלימפיים שונים, כגון: כידון, מוטות קפיצה, קיאקים, אופניים, כסאות גלגלים וגלשנים.

אייר פראנס תסייע בתהליך הצ'ק-אין בכפר האולימפי והפראלימפי בסיין-סן-דני כדי לאפשר לספורטאים לבצע צ'ק-אין למטען ולציוד הספורט שלהם ישירות במקום לקראת הטיסה חזרה.

אייר פראנס תומכת בהצעה של פריס לארח את המשחקים האולימפיים והפראלימפיים ב-2024 מאז 2016. חברת התעופה קישטה 10 מהמטוסים שלה לרגל האירוע, ובמשך שנים הציגה את הלוגו בהשראת מגדל אייפל.

בספטמבר 2017, לאחר שפריס זכתה במשחקים האולימפיים והפראלימיים 2024, הטיסה אייר פראנס את המשלחת הצרפתית בראשות טוני אסטנגה הביתה מלימה בפרו. ב-9 באוגוסט 2021, לאחר חמש שנים ביפן, נדד הדגל האולימפי לפריס על גבי מטוס אייר פראנס לאחר טקסי הסיום של משחקי טוקיו 2020, והספירה לאחור לטקסי הפתיחה של משחקי פריס 2024 ב-26 ביולי 2024 הושקה רשמית בפריס-שארל דה גול.

ראוי לציין כי אייר פראנס היא המובילה הרשמית של משלחות הספורט והבינלאומיות של צרפת לאולימפיאדה מאז 1952.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספריסאולימפיאדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: