אא

לאחר יומיים של חיפושים בברלין-משטרת ברנדנבורג והמומחים קבעו: לא מדובר בלביאה

לאחר הדרמה בעיר Kleinmachnow בדרום ברלין ביומיים האחרונים, בהם התבקשו התושבים באיזור פוטסדאם, להישאר בביתם בזמן שמאות שוטרים עסקו בחיפוש אחר לביאה, מהמשטרה נמסר כי לא מדובר בלביאה וכי המצב אינו מסוכן

מאות שוטרים מחפשים לביאה בברנדנבורג. צילום: shutterstock מאות שוטרים מחפשים לביאה בברנדנבורג. צילום: shutterstock

לאחר יומיים של חיפושים בברלין אחר בעל חיים שנחשד כלביאה, הוסר החשש על ידי המשטרה המקומית. 

במסגרת מבצע תמיכה משטרתי חיפשו הרשויות האחראיות אחר חיית בר באזור קליינמאצ'נוב. לאחר בדיקה ראשונה של סרטון ותצפית של שוטרים, לא ניתן היה לשלול כי מדובר בלביאה. החיפוש השיטתי של משרדי הרגולציה והווטרינריה יחד עם ציידים ובתמיכת המשטרה לא העלה רמזים לבעל החיים, למרות הסיוע מהציבור הרחב. השימוש באמצעים טכניים כמו מסוקים, מל"טים ומצלמות הדמיה תרמית, כמו גם במספר רב מאוד של אנשי משטרה, לא הביאו ממצאים חדשים המצביעים על לביאה.

בניתוח מעמיק של חומר הווידאו העריכה היום (ו') אחה"צ עיריית קליינמאצ'נוב כי לא מדובר בלביאה ואין מדובר במצב מסוכן. מהמשטרה נמסר כי היא תישאר זמינה לאזרחים מקומיים באזור קליינמאצ'נוב​ עם נוכחות מוגברת בימים הקרובים.

מוקדם יותר, בעיר Kleinmachnow, השוכנת כ-30 ק״מ דרום מערבית למרכז ברלין באזור פוטסדאם, תושבים דיווחו כי ראו לביאה מסתובבת בפאתי העיר, כפי הנראה בחיפוש אחרי חזירי בר.

לאחר שאחד התושבים צילם את הלביאה המשוטטת בשעת לילה, משטרת ברנדנבורג ביקשה מתושביה לא לצאת מהבתים ובמיוחד לא לטייל ביערות שבאזור עם כלבים. המשטרה המקומית מתייחסת לדיווחים בכובד ראש ואף הרימה מסוק לאוויר, מזל״טים, מצלמות מתוחכמות וציידים שינסו למצוא את הלביאה, זאת כאשר לאף אחד מאותם מומחים אין מושג מהיכן הגיעה אותה לביאה לפוטסדאם, כאשר מגני החיות שבאזור לא דווח על לביאה שנמלטה.

מהמשטרה המקומית נמסר כי יותר מ-200 שוטרים עוסקים בחיפושים אחר הלביאה, החיפושים יימשכו בקדחנות עד למציאתה. 

ואילו הבוקר שישי, מפרסמת משטרת ברנדנבורג לתושבים עדכון נוסף בו היא מציינת כי המרדף אחר הלביאה נמשך עדיין ללא הצלחה והיא קוראת לתושבים הרואים את הלביאה להתקשר מייד למוקד החירום.

 

צילום מסך: עמוד הטוויטר של משטרת ברנדנבורגצילום מסך: עמוד הטוויטר של משטרת ברנדנבורג

לביאה בברלין? צילום ארכיון. Shutterstockלביאה בברלין? צילום ארכיון. Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: