אא

טסות חלק: לקחנו את מחליק השיער האלחוטי Dyson Corrale איתנו לחופשה

מי מביניכן לא מתחבטת לפני יציאה לחופשה או לטיסה כיצד לשמור על השיער מטופח ? בדיוק לשם כך חברת דייסון הוציאה לא מכבר את מכשיר ההחלקה האלחוטי Dyson Corral המתאים לכל סוגי השיער. לקחנו את המחליק לחופשה והתוצאות מרשימות

מחליק השיער האלחוטי של דייסון. צילום: דייסון מחליק השיער האלחוטי של דייסון. צילום: דייסון

עונת הנסיעות והחופשות החלה ומי מכן לא מתחבטת לפני ההמראה לחופשה בחו״ל בשאלה כיצד לשמור על השיער חלק גם במהלך חופשה או נסיעה?

בדקנו את מחליק השיער האלחוטי החדשני של חברת דייסון - דייסון קורל Dyson Corrale, המתאפיין בעיצוב יוקרתי ובעל טכנולוגיה ייחודית.

למכשיר מתח אוניברסלי ומצב טיסה המאפשר לעלות עם המכשיר למטוס ולטעון אותו בחו״ל. הטכנולוגיה של חברת דייסון הידועה גם בזכות שואבי האבק שלה, נחשבת לפורצת דרך ומפחיתה משמעותית את הנזקים הנגרמים לשיער בזכות פלטות גמישות וייחודיות המאפשרות להפעיל חום ומתח אחידים לכל אורך השיער.

הפלטות כאמור מונעות קצוות מפוצלים ומאפשרות להגיע לכל השיער גם אם יש לכן שיער בו הקצוות אינן באותו אורך. ההחלקה נעשתה במהירות ללא צורך לעבור מספר רב של פעמים על כל קצוות השיער, בכך המכשיר מקטין משמעותית את משך ההחלקה ושומר על סיב השיערה מבלי לגרום נזק.

משקל המכשיר עם הקופסא המגיעה עימו כ-2 ק״ג והתפעול הוא קל. כבל הטעינה ארוך במיוחד ארוך ונוח להתשמש במכשיר גם שהוא מחובר לכבל, מה שאינו מגביל את מרחב התנועה והיכולת להגיע לכל השיער גם למי שבעלת שיער ארוך. טעינה מלאה אמורה להספיק ל-כ-30 דקות של פעילות. למחליק ה-Dyson Corrale שלוש דרגות חום: 160, 185 ו-210 מעלות המופיעות על צג דיגיטלי חכם, אשר  מאפשר להתאים את עוצמת החום לסוג השיער ולעיצוב הרצוי.

צילום: דייסוןצילום: דייסון

כאמור, היתרון המשמעותי במחליק הדייסון קורל הוא בעובדה שהמכשיר אלחוטי ובכך אינו מגביל את התנועה ומקל בשליטה במחליק ובהגעה נוחה לכל האיזורים, כמו כן הוא קל ונוח לנשיאה בזכות הערכה הידידותית המצורפת אליו.

בעזרת ״מצב הטיסה״ הקיים במחליק ניתן להעלותו ללא חשש למטוס בעזרת ניתוק הצ׳יפ למצב טיסה אשר מנתק את הסוללה מפלטת החימום ובכך מונע את פעולתו ללא סכנת התלקחות. המכשיר אגב, ייכבה באופן אוטומטי לאחר 10 דקות של אי שימוש בו.

ניתוק הצ׳יפ למצב טיסה. צילום: shutterstockניתוק הצ׳יפ למצב טיסה. צילום: shutterstock

זמן הטעינה מ-0 ל-90% על פי היצרן הוא כ-40 דק׳, לנו לקחה טעינה מלאה של המכשיר מ-0 ל-100, קצת יותר משעה. כאמור, לאחר הטעינה תוכלו לקחת את המטען לכל מקום ללא צורך בחיבור לחשמל ולהנות מהמכשיר בכל מקום. 

ערכת הדייסון היוקרתית מכילה:

עמדת הטענה בטוחה שעליה ניתן להניח את המכשיר גם בעת השימוש וגם כסטנד איחסון מעוצב ומודרני.

כבל טעינה מגנטי 360 מעלות, ארוך המאפשר גמישות ותנועה תוך כדי הטענה.

תיק נשיאה מבד קטיפה נעים וכיף למגע אשר עמיד בפני חום.

סוללת ליתיום בעלת 4 תאים.

מחיר לצרכן באתר דייסון: 2,099 ש״ח.

לסיכום 

מחליק השיער דייסון קורל הוא בהחלט מכשיר מצויין המותאם לשימוש גם בבית ומחוצה לו. המכשיר מומלץ בפרט למי מביניכן שמרבות בנסיעות וטיסות בזכות היותו אלחוטי, נוח לנשיאה וקל לתפעול. התוצאות היו מצויינות, לשיער באורך בינוני לאחר כ-12 דק׳ ושימוש בדרגת חום בינונית של 185 מעלות, המרקם של השיער היה חלק ונעים והאמת? ממש תחושה כמו לאחר יציאה מהמספרה. 

צילום: דייסון צילום: דייסון

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: