אא

Eurowings – חברת התעופה נועלת סניקרס מדי יום שישי

לבקשת צוותי החברה הורחבו ה-"Sneaker Flydays" ומעתה ינעלו נעלי ספורט לבנות עם המדים מדי יום שישי. ינס בישוף, מנכ"ל Eurowings: "תלבושת ספורטיבית תואמת את הזהות שלנו כחברת התעופה השווה באירופה"

צילום: eurowings צילום: eurowings

לאחר תקופת ניסוי מוצלחת, חברת התעופה Eurowings החליטה להרחיב באופן משמעותי את מסורת ה-"Sneaker Flydays". עובדי הקרקע, הדיילים והטייסים של חברת התעופה הגרמנית יכולים כעת לנעול נעלי ספורט לבנות של פומה מעוטרות בלוגו של Eurowings עם המדים שלהם בכל יום שישי בעונת הקיץ. בכך חברת התעופה, חברת הלואו קוסט של קבוצת לופטהנזה, לא רק מציגה הופעה אופנתית של עובדיה בטיסות ועל הקרקע, אלא גם מגשימה את הרצון של עובדים להופעה ספורטיבית.

בסקר פנימי שנערך בקרב יותר מ-3,000 אנשי צוות, רוב ברור התבטא בעד נעילת נעלי ספורט במטוס ועל הקרקע לעתים קרובות יותר. ניתוח של למעלה מ-700 התגובות העלה, כי נעלי הספורט של השותפה למיזם, חברת Puma, נתפסות כנוחות וחדשניות ביותר.

משוב חיובי מאוד הגיע גם ממספר רב של נוסעים ובמדיה החברתית. לאחר הערכת הסקר, Eurowings החליטה להרחיב משמעותית את מספר ימי הסניקרס שלה מפעם בחודש לכל יום שישי "Sneaker Flyday" מעתה ואילך.

"בין אם בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה, אין נעליים שמחברות סגנון חיים עסקי וקז'ואל כמו שעושות נעלי ספורט", אומר מנכ"ל Eurowings, ינס בישוף. "התלבושת הספורטיבית גם מבליטה את הזהות שלנו כ'חברת התעופה השווה באירופה', ועם ההופעה הספורטיבית אנחנו רוצים להתבלט יותר ויותר בתחרות עם חברות הלואו קוסט האחרות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהeurowings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: