אא

היום: שינויים בהסדרי התנועה בירושלים בעקבות המחאות

שוטרים רבים יאבטחו את המחאות ובמשטרה מבקשים להפגין כחוק, להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מהפרת הסדר הציבורי ומציינים: ״ונדליזם ואלימות מכל סוג שהיא כל ניסיון להפר את הסדר ולפעול בניגוד לחוק- יטופלו בהתאם״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בעקבות המחאות והתהלוכות שהתקיימו אתמול בערב ואלו הצפויות היום בירושלים, במשטרה מעדכנים על השינויים הצפויים בהסדרי התנועה. 

היום (23.7) משעות הבוקר ולמשך היום ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים או חלקם:  קפלן, זוסמן ועזה. כמו כן, במהלך היום ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים, לסירוגין ובהתאם לצורך: רחוב רבין בקטע שבין לורך לבן צבי בשני הכיוונים, ורחוב רופין בקטע שבין צומת הזז ועד כיכר השעון (צומת המוזיאון) לשני הכיוונים. 

בעקבות המחאות הצפויות, ייתכן וייחסמו רחובות/מקטעי רחובות נוספים באזור, וכן ייתכנו עומסי תנועה גם ברחובות הסמוכים. 
שוטרים רבים יאבטחו את המחאות ויפעלו  להכווין את התנועה ולשמירת הסדר הציבורי. במשטרה קוראים למוחים מתבקש להפגין כחוק, להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מהפרת הסדר הציבורי, ונדליזם ואלימות מכל סוג שהיא כל ניסיון להפר את הסדר ולפעול בניגוד לחוק- יטופל בהתאם.

ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים, להימנע ככל שניתן מהגעה עם רכבים לצירים החסומים בזמנים האמורים, להסתייע באפליקציות הניווט ולהשתמש בדרכים חלופיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: