אא

רשת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את פעילותה בארץ וביוון

רשת המלונות מרחיבה את פעילותה ולצד המלון החדש ביוון חתמה על הסכמי ניהול חדשים עם שני בתי מלון בארץ. ראובן אלקס מנכ"ל ושותף: "אנו ממשיכים לחזק את המותג PLAY באמצעות רכישות נוספות של בתי מלון שבבעלות ובניהול הקבוצה במיקומים אסטרטגיים בארץ ובעולם"

ספא מלון ורד הגליל. הדמיה ספא מלון ורד הגליל. הדמיה

רשת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את פעילותה בארץ ובחו״ל. רשת המלונות רכשה מלון בוטיק באי פארוס ביוון ומצרפת לשורותיה גם שני בתי מלון במיקומים אסטרטגיים אחד במרכז תל אביב והשני בצפון הארץ.

באי פארוס שביוון, רכשה ושיפצה הרשת מלון בוטיק בן 44 חדרים כולל מסעדה ובריכה השוכן בחוף ארגו במרכז האי, וכבר בתחילת חודש אוגוסט הקרוב המלון יפתח להרצה. 

המלון החדש בפארוס. הדמיההמלון החדש בפארוס. הדמיה

בנוסף, חתמה עם קבוצת מורד שהינה הבעלים של חוות ורד הגליל על חוזי ניהול ושכירות ביחס לשני מתחמים חדשים שיוקמו בחווה ששטחה כ- 50 דונם המשקיפה על הכנרת ורמת הגולן, כאשר האדריכל פיצו קדם אמון בשיתוף פייגין אדריכלים על התכנון ולסיים את העבודות עד סוף שנת 2026. בחלק הדרומי של החווה יוקם מלון בוטיק ברמת חמישה כוכבים דה לוקס שיכלול 75 יחידות נופש, בגודל של 55 מ"ר כל אחת כולל בריכת שחיה פרטית, מרכז Wellness לטיפולי חידוש הגוף והנפש, ומסעדות. 

הדמיה של ורד הגליל באדיבות סטודיו בונסאיהדמיה של ורד הגליל באדיבות סטודיו בונסאי

בחלק הצפוני של החווה, הכולל חוות סוסים מקצועית, (כשטיולי הרכיבה הראשונים התחילו בשנת 1965 אליהם הגיעו מטיילים ישראלים ותיירים לחופשות רכיבה בחוות ורד הגליל), מלון כולל חדרי אירוח ומתחם ייעודי לבילוי משפחות אשר פעיל היום, יתווספו בעתיד הקרוב אוהלי גלמפינג מפוארים.

כמו כן הרשת בראשותו של ראובן אלקס המנכ״ל, מתחדשת במלון חדש נוסף מקבוצת מלונות PLAY הממוקם בשכונת לבונטין המבוקשת בתל אביב. המלון החדש- PLAY לבונטין, עתיד להיפתח לראשונה בחודש אוגוסט הקרוב. בישראל קנדה מלונות מציינים כי המלון נמצא  בלב אזורי הביקוש של תל אביב בצמוד למוקדי הבילוי שהעיר מציעה.

במלון 34 חדרים בגדלים שונים לחלקן מרפסות פרטית, וחלונות גבוהים המשקיפים לעיר. החדרים והשטחים הציבוריים עוצבו בסגנון אורבני מודרני על ידי מעצבת הפנים אלונה אליאסי. בעתיד יפתחו במלון גם מסעדת שף, ברים לאירועים פרטיים, ספא ומרכזי אירוח וכנסים, וכן בריכת שחיה על גג המלון. 

ראובן אלקס מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות מסר: "רשת מלונות ישראל קנדה ממשיכה לצמוח וזאת באמצעות המותג PLAY הן ביוון , הן בתל אביב וחוות ורד הגליל שמצטרפים למלונות היוקרה של הרשת. אנו ממשיכים להרחיב את הרשת ומוסיפים מלונות חדשים אשר מתאימים לתפיסת עולמנו ולמותגי החברה. ורד הגליל יהפוך להיות ממלונות הפאר המובילים בארץ, כאשר השילוב בין הטבע והאדריכלות ישנו את מפת האזור. זאת ועוד מלון PLAY לבונטין יחזק את המותג PLAY בעיר תל אביב, כאשר העיצוב החדשני בחדרים, לצד הבריכה והשטחים הציבוריים יהוו מוקד משיכה לאחד הלוקישיינים הטובים בתל אביב. זהו מלון PLAY השלישי שאנו פותחים בעיר בטווח של שלוש שנים".

ראובן אלקס מנכל משותף ישראל קנה מלונות. צילום: אייל יצהרראובן אלקס מנכל משותף ישראל קנה מלונות. צילום: אייל יצהר

פיצו קדם אדריכל חוות הנופש ורד הגליל: "זו הזדמנות נדירה לתכנן ריזורט ייחודי שמשתלב ומכבד את הנוף הגלילי הכל כך ייחודי לאזור ורד הגליל. התכנון יאפשר לנופשים שילוב לא שכיח בין ריזורט 5 כוכבים לבין תחושה של בילוי בטבע".

רשת ישראל קנדה מלונות מונה כיום  11 בתי מלון בישראל ועוד 3 בתי מלון ביוון. בנוסף בימים אלו מתכננת מלון יוקרתי ושטחי מסחר צמודים על השטח שרכשה במיקום מרכזי בחוף הצפוני אילת.

Play לבונטין. הדמית חוץ המלון יפתח ארד אדריכליםPlay לבונטין. הדמית חוץ המלון יפתח ארד אדריכלים

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ראובן אלקסישראל קנדה מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: