אא

הבום של אמריקן איירליינס: רווח של 1.34 מיליארד דולר ברבעון השני

חברת התעופה הגיעה להישגים גבוהים מהצפוי, בעיקר בזכות הירידה המשמעותית במחירי הדלק. הרווחים של החברה צפויים להתקזז עקב העלאות השכר של הטייסים והדיילים

צילום: 123rf צילום: 123rf

אמריקן איירליינס מדווחת על רווח של 1.34 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, בזכות מכירת כרטיסים חזקה וירידה משמעותית במחיר הדלק הסילוני. בזכות הרווח המרשים ברבעון השני חברת התעופה אף מעלה את ציפיות הרווח שלה לשנה כולה.

ההכנסות של אמריקן איירליינס עלו ב-5% לשיא רבעוני של 14.06 מיליארד דולר. הודות לירידה של מחירי הדלק, ההוצאות של החברה צנחו ב-32%, וחסכו לאמריקן כ-1.3 מיליארד דולר בהשוואה לשנה קודמת.

במונחים פיננסיים - ברבעון השני אמריקן הרוויחה 1.92 דולר למניה, כשהיא גברה על הערכת האנליסטים של 1.59 דולר למניה. ההכנסות גם עלו על תחזית וול סטריט של 13.74 מיליארד דולר.

חברת התעופה צופה כעת להרוויח בין 3 ל-3.75 דולר למניה לשנה, לעומת תחזית קודמת של 2.50 דולר ל-3.50 דולר.

עם זאת, הירידה בהוצאות מקוזזת בחלקה על ידי עלויות שכר העבודה, שבקרוב אף יעלו הרבה יותר בעקבות הסכמי העבודה החדשים עם הטייסים, שעדיין אינם מרוצים, לאחר שטייסי יונייטד זכו לתוספות שכר משמעותיות יותר. בנוסף לכך, גם הדיילים של אמריקן דורשים העלאות מיידיות של 35% ולאחריהן העלאות שנתיות של 6%.

רוברט איזום, מנכ"ל אמריקן איירליינס, כינה את הרבעון השני "רבעון פנטסטי" ואמר שהחברה תמשיך להתמקד ברווחיות ובשיפור המאזן, ובראיון לתקשורת ציין כי "האינטרס העיקרי שלי הוא לוודא שהטייסים שלנו יטופלו. הם ראויים להעלאות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסרוברט איזום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: