אא

פארק מים חדש באילת: כך נראית האטרקציה החדשה שהוקמה בהשקעה של 110 מיליון שקל

"לצערי הרב לא קיבלנו שקל הטבה מהמדינה, אז הבאתי את הכסף מהבית", כך אמר לפספורטניוז עופר גלזר היזם העומד מאחורי פארק המים העצום "ווטרלנד אילת" שצפוי להיפתח לקהל הרחב בסוף השבוע הקרוב. מה בפארק וכמה תעלה כניסה? הצצה טרום פתיחה

פארק מים אילת. צילום: נקודה למחשבה פארק מים אילת. צילום: נקודה למחשבה

פארק המים המדובר "ווטרלנד אילת", בעיר הנופש הדרומית, עליו פרסמנו אשתקד, שהוקם על חורבות "עיר הסרטים" המיתולוגית "טקסס ראנץ'", צפוי להיפתח לקהל הרחב בסוף השבוע הקרוב באילת. הפארק משתרע על שטח עצום של 20 דונם וכולל את כל המצופה מפארק מים חדש.

יזמי הפרויקט, עופר גלזר ורן אקשטיין, ייבאו לארץ את המתקנים המתקדמים בעולם בתחום פארקי המים. בנוסף, הם השקיעו מחשבה רבה בתכנון מערך ממוחשב לשם רכישת כרטיסי הכניסה לפארק, על מנת לאפשר הנאה מקסימלית, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, בהן צמיד חכם המאפשר מעבר בין המתחמים השונים ומשמש כארנק אלקטרוני נטען, שבאמצעותו ניתן לשלם בכל תחנות הפארק – בכל מתחמי המזון, לשכור לוקרים, לרכוש מזכרות ועוד, ופוטר לחלוטין את הצורך בארנק.

לשאלת פספורטניוז האם הפארק נהנה מהטבות מדינה ותוך כמה זמן תוחזר ההשקעה, השיב גלזר: "כואב. הגשנו בקשה כי מגיע על פי חוק 15% הטבות ליזמים ברמה הזאת ולא קיבלנו שקל. לצערי הרב, כל הזמן מתחלפות ממשלות אז נפלנו על התקופה הכי גרועה שיש ולא היה כל כך רצף עם מי לדבר וזה המצב. אז אני בוכה בשקט בלילה והבאת את הכסף מהבית כמו שאומרים".

לשאלת פספורטניוז, תוך כמה זמן להערכתו יחזיר את ההשקעה השיב גלזר, "איש עסקים רוצה גם להרוויח, אבל אולי יישאר משהו חיובי מהשם עופר גלזר שעשה משהו מיוחד בעיר אילת ברמה התיירותית ואני באמת חושב שזה יהווה תרומה משמעותית. אז אם אחזיר את זה לא ב-3 שנים אלא ב-5 או שנים, אז הכל בסדר. זו הראייה האמיתית שלי".

עופר גלזר. צילום: ספיר פרץעופר גלזר. צילום: ספיר פרץ

מה בפארק?

"ווטרלנד אילת" מחולק למספר מתחמים: מתחם המגלשות לבוגרים, מתחם עולם הילד, בריכת גלים ממוחשבת, מתחמי מזון, אמפיתיאטרון ובמה למופעים, אולם לכנסים ולמסיבות לקבוצות מאורגנות ואזור מלתחות עם לוקרים.  

צילום: נקודה למחשבהצילום: נקודה למחשבה

מתחם המגלשות כולל שלושה מגדלים, שהגבוה שבהם הוא בגובה 24 מטרים – הנחשב לגבוה ביותר במזרח התיכון. 14 מגלשות מתפתלות מטה משלושת המגדלים.

מגדל מספר 1:

מגלשות ה-KAMIKAZE-X: מגלשות אקסטרים שיורדות מגובה של 24 מטר (כבניין בן 8 קומות).

מגלשות RACE WATERLAND: קומפלקס מגלשות מרוץ מהירות ב-4 מסלולים נפרדים. שעוני מדידה ימדדו את מהירות וזמני הגלישה של הגולשים ויוצגו על גבי מסך לד גדול.

מגלשת IT-SNAKE: מגלשה אינטראקטיבית במובן זה שהגולש משחק במשחק לצבירת נקודות.

מגלשת DOWN4FUN: מגלשה מפותלת ומהירה.

מגדל מספר 2:

מגלשת SLIDE STORY 3D: גלישת המשלבת תכני וידאו המוקרנים בתוך המגלשה, בחושך מוחלט, על גבי ערפילי מים בטכנולוגיית תלת מימד כולל סאונד ותאורה. כך למשל, גולש תוך כדי הגלישה יכול לראות כריש ששוחה מולו.

מגלשת BOOGIE S’LET: מגלשת מסיבות עם מוסיקה.

מגלשת SLIDE&LIGHT: מגלשת המשלבת אורות.

מגדל מספר 3:

IT SPEED: במגלשה ניתן לגלוש בשני סוגי אבובים זוגי או יחיד.

מתחם עולם הילד:

בעולם הילד 8 מגלשות מים ברמות שונות, מותאמות לגילאים שונים וכן מתקני חוויה, בהם פסנתר מים לנגינה בעזרת הרגליים, משחק אתגר הדליים, אופני כושר במים, נדנדות "עלה ורד", דלי מים ענק מתהפך, שולחן משחקי מים, פטריות מתיזות, דקלים וקשתות מתיזי מים. יש גם בריכת אבובים מתנגשים, בה יוכלו הילדים לנהוג את האבוב באמצעות מנוע חשמלי ובאמצעות תותח מים הממוקם על הגה האבוב, להשפריץ מים אחד על השני.

צילום: נקודה למחשבהצילום: נקודה למחשבה

מתחם בריכת הגלים: בריכת מים שקטים המשלבת גלים במשך 10 דקות.

מתחמי מזון: כוללים מסעדת בשרים, ביץ' בר וחנות נוחות, שאליהם יכולים להיכנס גם לקוחות שאינם אורחי הפארק. בנוסף, מתחם מזון מהיר ובו 4 סוגי מטבחים שונים: אמריקאי, איטלקי, אסיאתי וטורקי.

הפארק, שיפעל כ-10 חודשים בשנה, בחודשי הקיץ ובחגים יפעל גם בשעות הלילה. לאחר סיום פעילות היום, הוא ייפתח שנית לקהל בשעה 20:00 ועד חצות. המתקנים יוארו בתאורת לילה.

כמה עולה כרטיס כניסה?

פארק יום

שעות פעילות:  10:00-18:00.

מחיר כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 120 ₪ ברכישה מראש באתר או 160 בקופות הפארק.

תושבי אילת, מגיל שנתיים ומעלה – 100 ₪ ברכישה מראש או 130 ₪ בקופות.

פארק לילה

שעות פעילות: 20:00-24:00 (בחודשי הקיץ ובחגים)

מחירי כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 110 ₪ ברכישה מראש באתר או 140 שקל בקופות.

לתושבי אילת, בכפוף להצגת תעודת תושב, מגיל שנתיים ומעלה – 90 ₪ ברכישה מראש באתר או 120 ₪ בקופות.

המחירים המוזלים באתר כפופים להצטרפות למועדון ווטרלנד. דמי החברות במועדון הינם 10 שקל לאדם לשנה. החברות במועדון תעניק לחבריו מגוון הטבות בפעילויות הפארק שיפורסמו מעת לעת על ידי מחלקת השיווק של הפארק.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: