אא

יום ההכרעה: רשתות המלונות פתאל, ישרוטל ופרימה מצטרפות למחאה. פועלות במתכונת שונה

הרשתות מצטרפות למחאה נגד המהפכה המשפטית: סוגרות את מוקדי ההזמנות היום (ב'). בתי המלון, לעומת זאת, יפעלו כרגיל להנאת האורחים. לפי שעה, לא צפויים שיבושים בנתב"ג

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

יום ההכרעה במחאה נגד המהפכה השלטונית הגיע. שעות אחדות לקראת ההכרעה על ביטול עילת הסבירות, המוני ישראלים מוחים הגיעו הבוקר (ב') לכנסת וניסו לחסום את הכניסה. המשטרה חוסמת.

אל גל המחאה ששוטף את המדינה, מצטרפת הבוקר גם רשת מלונות פתאל שהחליטה כי היום בשעה 12:00 תסגור את מוקד ההזמנות שלה והמזמינים יופנו לאתר האינטרנט שימשיך לפעול כרגיל. כמו כן, מחלקות האדמיניסטרציה ומשרדי החברה יהיו סגורים לאות הזהות עם המחאה.

בפתאל מבהירים כי בתי המלון ימשיכו לפעול כרגיל להנאת האורחים וכי אלה לא ירגישו דבר אלא אם כן ירצו לפנות בנושא מסוים למשרדי החברה, שכאמור יהיו סגורים. לרשת פתאל 67 בתי מלון בארץ, מתוכם 47 פעילים ו-2- מלונות בהקמה.

גם רשת מלונות ישרוטל הודיעה כי תסגור את מוקד ההזמנות שלה וכן את מטה החברה שיעבדו במתכונת שבת. לישרוטל 23 בתי מלון בישראל.

עוד מצטרפת למחאה רשת המלונות פרימה המאמינה כי "מהלכים ושינויים במערכת המשפט הישראלית צריכים להיעשות בהסמכה רחבה ולא כפי שזה נעשה כעת באופן חד צדדי."

במסגרת זאת השביתה פרימה הבוקר את מוקד ההזמנות ונשירות הטלפוני. גם משרדי ההנהלה ומטה החברה יפעלו במתכונת מצומצמת לאות הזדהות עם המחאה.

במסגרת השביתה עליה הכריז אתמול פורום העסקים, הכולל ראשי 150 החברות הגדולות במשק, מרכזי הקניות הגדולים, דוגמת ביג, סגורים היום אם כי מרבית השירותים החיוניים ימשיכו לפעול. נמל התעופה בן גוריון, הנחשב לחיוני, פועל כסדרו ולא צפויים, נכון לעכשיו, שיבושים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: