אא

לכיש טורס תטמיע מערכת שפיתחה קבוצת גלאור

מערכת Travel Boosterפותחה ע"י גלאור לתעשיית התיירות. בעלי לכיש טורס: "המערכת מאגדת את הפן האופרטיבי, מסחרי, אינפורמטיבי וחשבונאי - מה שמאפשר לסוכן נסיעות בודד לקיים היררכיה ארגונית שלמה"

טכנולוגיה. צילום: shutterstock טכנולוגיה. צילום: shutterstock

חברת התיירות "לכיש טורס" תטמיע את מערכת Travel Booster שפותחה ע"י חברת גלאור. המערכת מאפשרת החל ממערך המכירה, תפעול, חשבונאות, ריכוז מידע של כל שרשרת הערך הרלוונטית בשוק התיירות הנכנסת והיוצאת (טיסות, מלונות, רכב, אטרקציות וכיו"ב) וכלה במכירה, רווחיות, תשלומים, מעקב ודוחות – הכל תחת פלטפורמה אחת.

Travel Booster היא מערכת מערכת all in one ERP לחברות תיירות וסוכנויות נסיעות. המערכת כוללת ניהול פיננסי וחשבונאי, ריכוז כל הפעילות במערכת אחת, הגדרת הלוגיקה העסקית של החברה כגון ניהול תיק לקוח מקצה לקצה, ניהול והתחשבנות מול גופים עסקיים, מערך הספקים, בקרה ושליטה של הנהלת הארגון וכמו כן מהווה מערכת עזר לתוכנת הנהלת חשבונות. 

גלאור, שפתחה את מערכת Travel Booster - מערכת SAAS מעניקה את שירותיה לסוכני נסיעות (leisure and business oriented), סוכני נסיעות מקומיים, מוקדים טלפוניים, OTAs, מפעילי תיירות (נכנסת, יוצאת), מפעילי תיירות דיגיטליים וחברות נופש של חברות תעופה. 

לכיש טורס, שמנהלת את הפעילות של חברת התיירות הגלובלית Travel Leaders בישראל, משתמשת מאז 1990 במערכת "גלבוע" של גלאור, כעת מטמיעה את מערכת Travel Booster.

עוזר אלפרוביץ, בעלים לכיש טורס: "זמן רב שאנו מעוניינים להתקדם למערכת Travel Booster, המערכת מאגדת את הפן האופרטיבי, מסחרי, אינפורמטיבי וחשבונאי - מה שמאפשר לסוכן נסיעות בודד לקיים היררכיה ארגונית שלמה".

אורלי לבנוני, מנכ"ל ובעלים גלאור: "אנו גאים להתרחב ולהעניק את הטכנולוגיות המתקדמות שלנו לחברות וסוכנויות תיירות רבות בארץ בעולם, המערכת שיצרנו משנה את המציאות העסקית של לקוחותינו ואנחנו צופים המשך התרחבות מהיר בשנה הקרובה בשל עליית ביקושים גבוהה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות טכנולוגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: