אא

חדש במצפה התת-ימי באילת: סיור VIP אל מאחורי הקלעים

המצפה התת ימי נחשב לאחד האתרים המתויירים במדינה, עם כ-400 אלף מבקרים בשנה מתוכם כ-100 אלף ביולי-אוגוסט. מה כולל הסיור החדש וכמה זה עולה?

המצפה התת-ימי באילת. צילום: עמרי שפרן המצפה התת-ימי באילת. צילום: עמרי שפרן

כ-400 אלף מבקרים בשנה הופכים את המצפה התת-ימי באילת לאחד האתרים המתויירים במדינה, מתוכם כ-100 אלף במהלך יולי-אוגוסט.

פארק המצפה התת-ימי בעיר הנופש הדרומית, מציע לאורך כל השנה מפגש עם מגוון רחב של דגה. החל ממיני דגים, אלמוגים, צבי ים וסוסוני ים ועד כרישים וחתולי ים. אחת האטרקציות היותר מרהיבות בפארק הוא סרט תלת מימד המוקרן ב"אקווה דום" ומנגיש לקהל הצופים את סיפורו של הלוויתן גדול הסנפיר באמצעות טכנולוגיה המאפשרת לצופים להרגיש כאילו הם שוחים לצידו בים.

הקיץ, התווסף לפארק סגמנט חדש: סיור VIP לקבוצות קטנות של עד 8 אנשים עם מדריך. במסגרת הסיור, יקבלו המבקרים הדרכה ומידע בתצוגות המצפה, יפגשו עם צוללן המצפה לפני האכלת הכרישים ולהכנות הכרוכות בכך (האכלת הכרישים מתרחשת באקווריום הגדול ומושכת אליה רבים). כמו כן, ייהנו מסיור אל 'מאחורי הקלעים' של המצפה בו ייחשפו לטיפול ושיקום של בעלי חיים ויוכלו לסייע בהאכלת צבי הים בפארק.

גיא מרקמן, מנכ"ל פארק המצפה התת-ימי: "כבכל שנה אנחנו מזמינים את המבקרים באילת והסביבה ליהנות מביקור חווייתי יוצא דופן אצלנו בפארק המצפה התת ימי שממשיך לחדש עבור המבקרים ומצפים לראות מבקרים מכל רחבי הארץ והעולם במהלך הקיץ הקרוב".

עלות כניסה למצפה: 105 שקל למבוגר ו-85 שקל לילד. קיימות הטבות במועדונים השונים. כרטיס הכניסה לפארק המצפה התת ימי תקף ל-3 ימים.

עלות הסיור בפארק: 300 שקל לקבוצה של 8 איש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: