אא

לא רק איסטנבול: מישלן מגיע גם לבודרום ואיזמיר

מדריך מישלן טורקיה הכריז על הרחבת פעילותו גם לערי החוף איזמיר ובודרום. המדריך המלא ייחשף בטקס שיתקיים באיסטנבול ב-9 בנובמבר 2023

מישלן. צילום: shutterstock מישלן. צילום: shutterstock

מישלן, מדריך המסעדות היוקרתי, הכריז רשמית על הרחבת פעילותו בטורקיה גם לערי הנופש איזמיר ובודרום.

מבחר המסעדות המלא של מדריך מישלן איסטנבול, איזמיר ובודרום 2024 ייחשף ב-9 בנובמבר 2023 בטקס מדריך מישלן שיערך באיסטנבול. מדריך מישלן איסטנבול, שיצא לראשונה בשנת 2022, המליץ על 53 מסעדות, מתוכן 5 מסעדות שזכו לכוכבי מישלן (מסעדה אחת עם שני כוכבי מישלן, ו-4 מסעדות עם כוכב מישלן אחד).

גונדל פולנק (Gwendal Poullennec), המנהלת הבינלאומית של מדריך מישלן: "לאחר עצירה ראשונה באיסטנבול בשנה שעברה, הנציגים שלנו שמחים לשים את איזמיר ובודרום על מפת הדרכים שלהם. אכן, שני המקומות הללו הם לא רק מקומות נהדרים לחוויות תרבותיות ותיירות בלתי נשכחות, אלא הם גם מתהדרים בסצנות קולינריות הראויות להתגלות. אם איזמיר וסביבתה מציעות מסעדות מרגשות המשבחות את הטרואר המקומי ומדגימות את הכישורים הגסטרונומיים ברמה הגבוהה של שפים צעירים רבים, בודרום מבריקה בשל מגוון המסעדות שלה, שרבות מהן מסורתיות ונגישות הממוקמות במרכז העיר, כאשר קונספטים קולינריים חדשניים ניתן למצוא באתרי הנופש היוקרתיים בעיר. על ידי הוספת שתי הערים הללו למשפחת מדריך מישלן, אנו מקווים להפיץ ברחבי העולם את המסר שטורקיה היא יעד גסטרונומי שאסור לפספס".

מהמט נורי ארסוי (Mehmet Nuri Ersoy), שר התרבות והתיירות של הרפובליקה של טורקיה: "אנו שמחים שאחרי איסטנבול גם איזמיר ובודרום באות לידי ביטוי גם כ'ערים גסטרונומיות'. כעת נוכל להציג לעולם את העושר של התרבות הקולינרית שלנו, שבבסיסה קונספט הקיימות, הודות לשפים המוכשרים שלנו שממזגים את המוצרים האיכותיים ביותר של האזור עם גישת ה-farm-to-table שלהם. מבקרים שיגיעו לאיזמיר ולבודרום כדי לטעום את המטעמים הללו, יופתעו ממי הטורקיז של הטורקיה, המורשת ההיסטורית העמוקה, איכות האתרים והאפשרויות הבלתי מוגבלות, החל מתיירות שייט ועד הפלגה בסירות מפרש. אנו שמחים על שתי התוספות החדשות הללו, המראות את הפוטנציאל הגובר של הסצנה הקולינרית הטורקית, ואנו מאמינים מאוד שערים רבות נוספות יתווספו בשנים הקרובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיהבודרוםאיזמירמישלן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: