אא

עולם שלם של הטבות: כרטיס האשראי שישדרג את החופשה שלכם

כרטיס American Express Gold מציע לציבור הלקוחות שורה של הטבות ייחודיות להזמנת חופשות בארץ ובחו"ל, כניסה למאות טרקלינים בנמלי תעופה והיד עוד נטויה. בשיתוף אמריקן אקספרס

Shutterstock Shutterstock

מחפשים אחר חופשה בארץ או בחו"ל, אך מעוניינים לעשות זאת מבלי לקרוע את הכיס? כדאי שתכירו את כרטיס האשראי מבית אמריקן אקספרס – אמריקן אקספרס GOLD שהותאם במיוחד עבור גולשי PassportNews ומציע שורה של הטבות ייחודיות לקהל הלקוחות על טהרת עולמות התעופה והתיירות, בשילוב עם מבצעים מיוחדים להופעות ואירועי תרבות, מסעדות, אטרקציות, פעילויות פנאי ועוד.

בכרטיס המותאם לטסים לחו"ל מציעים בחברה ללקוחות PassportNews מתנת הצטרפות לכל לקוח חדש אשר יעמוד בתנאים 100 דולר להזמנת טיסות וחופשות באתר Express Fly – פורטל ייעודי להזמנת טיסות וחופשות ללקוחות אמריקן אקספרס בלבד. ניתן להשתמש בנקודות הניתנות במתנת ההצטרפות גם באתר KSP ולקבל הנחה על כל המוצרים באתר.

בנוסף, מציעים באמריקן אקספרס תכנית נאמנות לקהל הלקוחות הכוללת שורה של הטבות בונוס הניתנות מדי חודש ברכישות בסכום של למעלה מ-3000 שקלים בחודש. בין ההטבות: הנחות להופעות של מיטב האמנים, אירועים ושיתופי פעולה מסקרנים עם מסעדות ושפים מקומיים ובינלאומיים ובתי עסק בתחומים שונים וכן אפשרות להשתמש בנקודות הנצברות בכל חודש בכרטיס בהתאם להוצאות להנחות לטיסות וחופשות לכל היעדים. 
הכרטיס מבית אמריקן אקספרס מהווה בשורה צרכנית של ממש. אלפי לקוחות כבר הספיקו להנפיק את הכרטיס ונהנים על בסיס קבוע ממבחר הטבות. לקוחות* PassportNews ייהנו בנוסף בין היתר גם פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה, 50 אחוז הנחה בעמלת עסקאות מט"ח (1.25% עמלת מט"ח), כרטיס Priority Pass ללא עלות בשווי 99 דולר המאפשר כניסה למאות טרקלינים בנמלי תעופה ברחבי העולם כל כניסה לטרקליני Priority Pass כרוכה בעלות של 32$, כניסה לטרקלין דן בעלות של 99 ₪ (אחת לחודש) בהורדת קוד קופון , 5 ימי ביטוח נסיעות חינם בכל נסיעה לחו"ל, וזוהי כאמור רשימה חלקית בהחלט. 

להזמנת הכרטיס עם התנאים ומתנת ההצטרפות לחצו כאן >>

בכפוף לתנאים באתר, ללקוחות חדשים שאין ברשותם כרטיס Gold שך אמריקן אקספרס. מתנת הצטרפות – 3,900 נקודות Membership Rewards בשווי 100$ באתר אקספרס פליי, בכפוף לביצוע שימושים בסך 5,000 ₪ בממוצע בחודש תוך 45 ימים מהנפקת הכרטיס. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של פרימיום אקספרס בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץכרטיס אשראי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: