אא

האינאן אירליינס משיקה קו ישיר נוסף מישראל לסין: שנזן

חברת התעופה הסינית מוסיפה קו טיסות שלישי (בנוסף לבייג׳ינג ושנחאי) בין ישראל לסין כאשר נתיב הטיסה הינו הנתיב הדרומי הקצר מעל ערב הסעודית ועומאן. מנכ״ל האינאן אירליינס ישראל: השוק הישראלי עלה על כל הציפיות שלנו בימים שלפני הקורונה״

היינאן איירליינס. צילום: 123rf היינאן איירליינס. צילום: 123rf

חברת האינאן אירליינס חוזרת לטוס מתל אביב לשנזן. הטיסות הישירות של החברה הסינית יופעלו פעמיים בשבוע בימי שלישי ושישי החל מה-15.9 במטוסי באוינג 787 חדישים. נתיב הטיסה הינו הנתיב הדרומי הקצר מעל ערב הסעודית ועומאן.

האינאן החברה, הרביעית בגודלה בסין, החלה לטוס לארץ בשנת 2016 אך השהתה לחלוטין את פעילותה בארץ בפברואר 2020 לאחר התפרצות משבר הקורונה העולמי. כעת, עם שובו של הקו לשנזן, לצד הקוים הישירים שהאינאן כבר מפעילה בין תל אביב לבייג׳ינג ולשנחאי, הסינים חוזרים עם שלושה קוים ישירים לשלושה יעדים שונים בסין ועשרות יעדי המשך באסיה.

הקו לבייג׳ינג מופעל פעמיים בשבוע בימים ראשון ורביעי, והקו לשנחאי בימים שלישי וחמישי. בתוספת הטיסות לשנזן מעלה החברה את תדירות הטיסות שלה לסין ל-6 טיסות שבועיות. הכרזת החברה בדבר הקו הישיר בחודש אפריל סין הסירה את מגבלות הקורונה האחרונות ובכללן את דרישת בדיקות הקורונה לנכנסים לסין. כיום נדרשים הנוסעים לסין בהצהרת בריאות בלבד. במקביל צופה החברה כי סין תוסיף בקרוב את ישראל לרשימת המדינות המאושרות לביקור של קבוצות תיירים סינים. 

הטיסה הראשונה לשנזן תצא לדרך עשרה חודשים בלבד לאחר שובה של החברה לישראל. קצב פתיחת הקוים המסחרר מאפיין את החברה הסינית ונראה כי הביקושים בסין לטיסות לישראל צפויים לחזור לרמות טרום קורונה מוקדם מהצפוי. 

שנזן, המכונה ״עמק הסיליקון הסיני״ מהווה מרכז עיסקי וטכנולוגי משמעותי מאוד בסין. סמיכות העיר לגואנז׳ו - מרכז הייצור העולמי - ולהונג קונג, הופכת אותה ליעד חשוב מאוד עבור חברת התעופה.

שנזן. צילום: Shutterstockשנזן. צילום: Shutterstock

מנכ״ל האינאן אירליינס ישראל אנדי וויי מסר: ״אנו נרגשים מאוד להכריז על פתיחת קו נוסף לסין - תל אביב-שנזן. השוק הישראלי עלה על כל הציפיות שלנו בימים שלפני הקורונה ואנו משוכנעים שפתיחת הקו לשנזן הסמוכה לגואנז׳ו, לצד הסרת מגבלות הקורונה בסין, תשיב את התיירים ואנשי העסקים הסינים לישראל, ואת הישראלים לסין. אנו ערוכים לספק לנוסעים את השרות הטוב ביותר ומצפים לטיסתנו הראשונה לשנזן, בירתה הטכנולוגית של סין, ב- 15.9. אנו גאים להנגיש לנוסע הישראלי את סין כולה עם טיסות ההמשך שלנו ומציעים פתרונות מדהימים להמשכים ליעדים רבים באסיה בהם טוקיו ובנגקוק.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: היינאן איירליינסשנזן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: