אא

שיפור בסינון הרעשים וזה לא הכל: סוני משיקה דור חדש לאוזניות הדגל XM

ענקית הטכנולוגיה היפנית סוני משיקה דור חדש לאוזניות האלחוטיות האמיתיות (True Wireless). הדור החדש מביא שיפורים בסינון רעשים, בנוחות האוזניות, וגם במשקל. בישראל: החל מחודש אוגוסט

האוזניות החדשות של סוני. צילום: יח״צ האוזניות החדשות של סוני. צילום: יח״צ

סוני משיקה את סדרת ה-WF-1000XM5, הדור החמישי של אוזניות ה-True Wireless (אוזניות אלחוטיות אמיתיות). מדובר בדגם מקביל לסדרת ה-XM5, אוזניות הקשת של ענקית הטכנולוגיה היפנית, שמציעות סינון רעשים מתקדם, ושמע חסר פשרות. הדור החדש מגיע עם עיצוב קומפקטי יותר, ושדרוג למערכת סינון הרעשים האקטיבית.

לדברי סוני, אחת מהבשורות היא סינון רעשים משופר של עד 20% יותר בהפחתת הרעשים. סוני עשתה זאת על ידי שינוי מבנה האוזניות, שילוב של שלושה מיקרופונים בכל אוזנייה, מעבד QN2e המסייע לפענוח בזמן אמת של הרעשים שברקע. זה לא הכל: סוני הגדילה גם את הדרייבר ל-8.4 מ״מ לעומת 6 מ״מ בדור הקודם, והוסיפה תמיכה בתקן Dynamic Drive X, וגם Hi-Rs, ושמע היקפינ ומעקב אחרי תנועות הראש.

הדגם החדש קומפקטי יותר מהדור היוצא, כשהוא קטן יותר ב-25%, וקל יותר ב-20%. בקופסה תוכלו למצוא סיליקון בגודל SS, בנוסף ל-3 הסיליקונים הנוספים. הסוללה מספיקה לעד 8 שעות האזנה, ועד 24 שעות עם מארז הטעינה התומך בטעינה אלחוטית מהירה.

האוזניות ינחתו בישראל כבר במהלך החודש הבא, במחיר מומלץ לצרכן של 1,290 ש״ח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: