אא

קתאי פסיפיק השלימה תדלוק ראשון בדלק תעופה בר קיימא בטיסות מסחריות

חברת התעופה פועלת להגדלת השימוש בדלק תעופה בר קיימא - SAF - כדי להשיג יעד של אפס פליטות פחמן עד 2030. מנכ"ל החברה: "אבן דרך חשובה"

קתאי פסיפיק. צילום: יחצ קתאי פסיפיק. צילום: יחצ

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה כי היא ממשיכה להתקדם לקראת השגת מטרתה להשתמש בדלק תעופה בר-קיימא (SAF) עבור 10% מצריכת הדלק הכוללת שלה עד 2030. זאת, על ידי העלאת SAF לטיסות המסחריות בפעם הראשונה מחוץ למרכז שלה בהונג קונג.

מהחברה נמסר כי במסגרת המאמץ האמור, חבילה של SAF (Sustainable Aviation Fuel) תודלקה בנמל התעופה סינגפור צ'אנגי ב-4 טיסות מטען של קתאי פסיפיק – CX2076 להונג קונג ב-7, 14 ו-28 ביוני, ו-CX2074 לפנאנג ב-30 ביוני.  

מנכ"ל קתאי גרופ, רונלד לאם: "זוהי אבן דרך חשובה עבור קתאי פסיפיק והשאיפה שלנו להגיע לאפס פליטות פחמן נטו עד 2050. כחברת תעופה בינלאומית, יש לנו תפקיד מוביל בסיוע לתעשיית התעופה לבצע דה-קרבוניזציה ואנו בוחנים ללא הרף פתרונות ותומכים בשיתוף פעולה נרחב עם בעלי עניין רבים למאבק בשינויי האקלים. אנו מאמינים באמונה שלמה כי דלק תעופה בר קיימא יהיה המנוף העיקרי שבאמצעותו תעשיית התעופה תשיג אפס פליטות פחמן נטו. על ידי הרחבת ההתרוממות של SAF משולב לטיסות מסחריות נבחרות בנמל התעופה צ'אנגי, כמו גם למרכז הבית שלנו, אנו מקווים לחזק את המודעות ל- SAF ברחבי אזור אסיה פסיפיק ולשלוח איתות חזק לשרשרת האספקה שיש ביקוש איתן ל- SAF מחברות תעופה".

אונג שוו הון, סגן נשיא דלקים אסיה פסיפיקExxonMobil Asia Pacific Pte Ltd: "אנו שמחים לשתף פעולה עם קתאי פסיפיק במשלוחים מוצלחים של SAF מאושר בסינגפור. אקסון מובייל ממשיכה להתמקד בהגדלת עסקי דלקי פליטת גזי החממה הנמוכים שלנו כדי לתמוך ביעדי הפחתת הפחמן של תעשיית התעופה, תוך מינוף היכולות התפעוליות והלוגיסטיות שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: