אא

SWISS תציע אינטרנט חינם בכל הטיסות ארוכות הטווח

החל מהשבוע הקרוב כל הנוסעים בטיסות ארוכות טווח יוכלו לשלוח ולקבל הודעות טקסט ותמונה בחינם דרך הסמארטפון, המחשב הנייד או הטאבלט שלהם במהלך הטיסה. השירות יציע גישה לכל שירותי הצ'אט והמסרים הפופולריים ביותר, כגון WhatsApp, Facebook Messenger ו-Telegram

צילום: SWISS צילום: SWISS

נוסעי SWISS ייהנו משימוש חופשי באינטרנט בשירותי תקשורת, כגון WhatsApp, בכל הטיסות ארוכות הטווח מיום רביעי הבא, 2 באוגוסט 2023 ואילך. השירות החדש יהיה זמין בכל סוגי הטיסות, לאורך כל הטיסה וללא הגבלת נתונים.

הנוסעים יוכלו לשלוח ולקבל הודעות טקסט ותמונה בחינם דרך הסמארטפון, המחשב הנייד או הטאבלט שלהם במהלך הטיסה. השירות יציע גישה לכל שירותי הצ'אט והמסרים הפופולריים ביותר, כגון WhatsApp, Facebook Messenger ו-Telegram.

נוסעים המעוניינים להשתמש בפונקציות אינטרנט נוספות, כגון גלישה, דואר אלקטרוני או מדיה חברתית, יכולים לקבל שתי חבילות אופציונליות נוספות, הזמינות החל מ- CHF 25.

נוסעי SWISS יוכלו גם להשתמש באינטרנט כדי לגלוש, לשלוח ולקבל אימיילים או לבקר במדיה חברתית על ידי בחירה באחת משתי חבילות אינטרנט משלימות: 'Wi-Fi 4 Hours', המציעה 4 שעות גישה תמורת 25 CHF , או CHF 35 'Wi-Fi Premium', המספק גישה כזו לאורך כל הטיסה. נוסעים במחלקה ראשונה וחברי HON Circle ייהנו מגישה לאינטרנט בלתי מוגבלת לאורך כל הטיסה.

"בהצעת האפשרויות החדשות אנו עושים צעד גדול קדימה", אומר מנהל המסחר הראשי של SWISS , Tamur Goudarzi Pour: "עם שירות הצ'אט החדש והבלתי מוגבל שלנו בכל הטיסות שלנו, האורחים שלנו יכולים לשמור על קשר עם משפחותיהם, החברים והשותפים העסקיים שלהם במהלך הטיסה. החבילות החדשות והאטרקטיביות שלנו לגלישה, דואר אלקטרוני ומדיה חברתית מציעות גם נפחי נתונים בלתי מוגבלים. אז ללקוחות שלנו יש כעת עוד יותר בחירה כיצד הם רוצים להישאר בקשר בלתי מוגבל עם העולם בזמן שהם על סיפון הטיסות ארוכות הטווח שלנו".

כל השירותים החדשים - אפשרות הצ'אט החינמית וחבילות ה-Wi-Fi 4 Hours המשלימות וחבילות ה-Wi-Fi Premium - מציעים נפחי נתונים בלתי מוגבלים. רק שירותי הזרמת וידאו יושבתו, כדי להבטיח שרוחב פס מתאים יהיה זמין בו-זמנית לכמה שיותר נוסעים. עם זאת, סרטונים בפלטפורמות של מדיה חברתית יהיו ניתנים להשמעה, והזרמת אודיו, שירותי ענן ושירותי VPN יוצעו כולם. כל הנוסעים יוכלו גם לקרוא את מגזין SWISS הדיגיטלי במכשיר שלהם בכל עת, גם ללא גישה לאינטרנט.

נוסעים יכולים כבר היום להירשם ל-'Travel ID' ו-'Miles & More' כדי לגשת לשירות האינטרנט החדש בקלות ובאופן ישיר בעתיד וליהנות מהיתרונות במהלך טיסתם.

כזכור, SWISS מפעילה בימי שישי מטוס מסוג A330 בטיסות לתל אביב בו מוצע השירות.

צילום: SWISSצילום: SWISS

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: