אא

לופטהנזה: משדרגים את השירות בטיסה ומתמקדים בנושאי קיימות

הזמנה מוקדמת של ארוחות לנוסעי מחלקת עסקים בטיסות ארוכות טווח, הגשת משקאות חמים בכוס חד פעמית הניתנת למחזור וגיוון מערכת הבידור לילדים

Lufthansa 787-9 . צילום: לופטהנזה Lufthansa 787-9 . צילום: לופטהנזה

השירות בטיסה של לופטהנזה מורחב ומשודרג ויציע החל מהחודש הקרוב מבחר מגוון של מזון ושל תוכניות במערכת הבידור, וכן הקפדה על נושאי הקיימות.

החל מאמצע אוגוסט נוסעי מחלקת העסקים בטיסות ארוכות טווח מגרמניה יוכלו לבחור ארוחה לטעמם מתוך מבחר רחב של תפריטים, ויוכלו לבצע הזמנה מוקדמת מחודש ועד 24 שעות לפני ההמראה.

בסך הכל שישה תפריטים אזוריים ועונתיים שונים יהיו זמינים לבחירה מראש. שיטת הבחירה המוקדמת תעזור לייעל את השימוש במזון ולהפחית את הפסולת.

כבר בשבוע הקרוב, ב-1 באוגוסט, לופטהנזה תציע מגוון מורחב של משקאות חמים במסגרת שירות Onboard Delights שלה בטיסות אירופה.

המשקאות יוגשו בכוס חד פעמית חדשה ובת קיימא, העשויה מפלסטיק הניתן למחזור, ותחליף את הכוס החד פעמית הקודמת. בנוסף למשקאות קפה מגוונים, כמו לאטה ומקיאטו, שלוש גרסאות תה ושוקו חם יהיו זמינות לרכישה גם בכוס החדשה בעתיד.

ראוי לציין כי מטרתן המוצהרת של כל חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה היא לחסל לחלוטין את כלי הפלסטיק והאלומיניום החד פעמיים במטוסים עד שנת 2025.

חידוש נוסף בטיסות ארוכות טווח של חברת לופטהנזה הוא היצע בידור מורחב לילדים ובני נוער. ספריית המדיה של חברת התעופה תציע לנוסעים הצעירים מבחר קריאה מורחב המותאם לגיל בתיבת המדיה לילדים.

מערכת המדיה לילדים כוללת מגוון רחב של כתבי עת ומגזינים בשפות שונות הניתנות להורדה ללא תשלום. גם דפי צביעה זמינים עבור הנוסעים הצעירים ביותר.

גם הפודקאסטים החדשים לילדים, הזמינים כעת בחינם בפורטל FlyNet בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים, מגוונים את מערכת המדיה. תכנית הבידור לילדים בטיסה הורחבה גם לחודשי הקיץ. יותר מ-50 סרטים ותוכניות טלוויזיה, כמו גם תוכניות שמע רבות, זמינים לנוסעים צעירים בטיסות ארוכות טווח.

כמו כן, במיוחד בעונת החופשות ניתן לגשת ללא תשלום לתוכניות טלוויזיה לילדים ולספרי אודיו בטרמינל 2 במינכן ובטרמינל 1 בפרנקפורט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: