אא

"שלמה רכב תשמר את מיצובה העסקי והפיננסי הגבוה בענף הליסינג"

כלכלני מידרוג :"בשנים האחרונות יכולת ייצור התזרימים של החברה במגמת עלייה, להערכתנו בשנים 2023-2024 הכנסות החברה יעמדו על כ-3.2-3.3 מיליארד שקל"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כלכלני חברת מידרוג נותנים לחברת שלמה רכב אופק דירוג ומציינים לטובה את התנהלות החברה.

הכלכלנים ציינו כי: "דירוג החברה נתמך בפרופיל עסקי גבוה בענף הליסינג התפעולי בישראל, שלמה רכב הינה חברת הליסינג המובילה בישראל עם צי ליסינג בהיקף של כ-54 אלף כלי רכב. בשנים האחרונות יכולת ייצור התזרימים של החברה במגמת עלייה, לנוכח שיפור הרווחיות מתחום ההשכרה, רישום רווחי הון בהיקפים גבוהים למול העבר וכנגזר מכך החברה מציגה יחסי כיסוי מהירים לרמת הדירוג".

עוד מעריכים בניתוח החברה כי: "גודלה של החברה וכן היותה מובילת שוק מהווה גורם חיובי בדירוג, ולהערכת מידרוג מקנה לה יתרונות לגודל כמו כן, מידרוג מעריכה כי גודל הצי תומך בגמישותה הפיננסית וביכולתה להתאים את גודל הצי בהתאם למגמות הביקוש בשוק לאורך זמן, זאת גם בעת אירוע לחץ לאורך מחזור האשראי. בסיס הלקוחות של החברה רחב ומפוזר על פני מגוון ענפי משק, כאשר לקוחותיה בתחום הפעילות הינם, בדרך כלל, גופים עסקיים הפועלים בתחומים מגוונים, המחזיקים ציי רכב לצורכיהם העסקיים ועבור עובדיהם. בתוך כך, חשיפה גבוהה לגופים ממשלתיים/ציבוריים אשר תומכת להערכתנו ביציבות הביקושים".

עוד מוסיפים הכלכלנים: "אסטרטגיית החברה בוחרת להתמקד כיום בשירותי הליסינג הפרטי, ובאה לידי בעלייה מתמשכת של עסקאות ליסינג פרטי, כאשר זו עשויה לסייע לחברה בהתמודדות עם שינויים במגמת הביקוש בענף בטווח הבינוני-ארוך מחד, וכן לשמר רווחיות גבוהה וברת קיימא, מאידך".

בנוסף, מידרוג צופה כי: "בתרחיש הבסיס לשנים 2023-2024 כי הכנסות החברה יעמדו על כ-3.2-3.3 מיליארד שקל לעומת כ-2.9 מיליארד שקל בשנת 2022".

נזכיר כי בשנה שעברה צפו הכלכלנים שהחברה תשמור על רווחיותה במהלך 2022-2023.

 

...

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שלמה רכבשלמה החזקותשלמה SIXT

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: