אא

הסיור המואר בירושלים חוזר: לילות של אור מאוגוסט עד דצמבר 2023

משרד ירושלים ומסורת ישראל יממן סיורים מוארים ליליים באתרי העיר, במהלך חודשי אוגוסט עד דצמבר 2023 - בעלות אחידה של 40 ש"ח לכרטיס

צילום: פמי צילום: פמי

משרד ירושלים ומסורת ישראל יממן סיורים מוארים ליליים באתרי העיר, במהלך חודשי אוגוסט עד דצמבר 2023.

מקור: פמימקור: פמי

במהלך כל חודש אוגוסט, יתקיימו סיורים מודרכים באתרים מוארים ברחבי העיר בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 20:00. בחודשים ספטמבר עד דצמבר, יתקיימו הסיורים באותן השעות בימים שני וחמישי, למעט ימי חג.

צילום: נטע אביטלצילום: נטע אביטל


הסיור נמשך כשעתיים ועלותו היא 40 ש"ח למשתתפ/ת. ניתן להזמין כרטיסים באתר פמ"י. הסיורים יתקיימו באוטובוס תיירותי בשפות עברית ואנגלית, בהדרכה של מורי דרך מוסמכים. 

צילום: פמיצילום: פמי

מנכ״ל משרד ירושלים ומסורת ישראל, אסף יזדי: ״ירושלים היא סמל אור לכלל העמים. אני מזמין את כולם ליהנות מסיורים מוארים באתריה של העיר החשובה בעולם, במסגרת אירועי הקיץ שיוזם המשרד בביצוע החברה לפיתוח מזרח ירושלים״.

מעיריית ירושלים נמסר: "ממשיכים להאיר את ירושלים באור גדול! הארת המונומנטים בעיר הבירה הוא פרויקט נוסף לשדרוג המרחב הציבורי ואתרי התיירות הייחודיים שלנו, כאלה שיש רק בירושלים ואליהם מגיעים תושבים ומבקרים מהארץ ומכל קצוות תבל. ירושלים היא עיר האורות של ישראל ואנו מזמינים את כולם ליהנות מחוויית ייחודית ומרגשת, גם עם רדת החשכה, לצד השפע העצום שיש לעיר להציע בתחום הקולינריה, התרבות, הבילוי והפנאי".

צילום: פמיצילום: פמי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: