אא

החופש להתאהב מחדש: כל ההטבות לנופש זוגי רומנטי בט"ו באב

לרגל חג האהבה שיחול השבוע אספנו את כל המידע הרלוונטי: היכן כדאי לנפוש, לטייל ולאכול בט"ו באב

מלון ניקס הרצליה. צילום: דור שרון מלון ניקס הרצליה. צילום: דור שרון

קחו רגע ליהנות מנופי ירושלים או הגולן, בתל אביב או הכנרת - וצאו לחופשה רומנטית בט"ו באב הקרוב. שלל מלונות, אתרי נופש, סדנאות, יקבים ומאפיות מציעים הטבות חגיגיות בכל רחבי הארץ, וריכזנו עבורכם כמה הצעות מעניינות. 

NYX תל אביב. צילום: איה בן עזריNYX תל אביב. צילום: איה בן עזרי

רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל מציעה 20% הנחה במלונות נבחרים באזור המרכז לכבוד יום האהבה. בין המלונות תוכלו למצוא את מלון הרודס תל אביב, ששוכן על שפת הים, ועלות הלינה בו מתחילה מ-1,023 ש"ח ללילה לזוג. בנוסף, ניתן להזמין לינה זוגית בלאונרדו גורדון ביץ' תל אביב תמורת 684 ש"ח ללילה לזוג, ובלאונרדו ביץ' תל אביב תמורת 628 ש"ח.

לאונרדו גורדון ביץ. צילום: דור שרוןלאונרדו גורדון ביץ. צילום: דור שרון

במידה ואתם רוצים להזמין חבילות לינה זוגיות שכוללות גם ארוחת בוקר, תוכלו ללון במלון הקונספט NYX תל אביב (החל מ-561 ש"ח), בלאונרדו בוטיק רמת החייל (החל מ-649 ש"ח), ומלון NYX הרצליה (החל מ-863 ש"ח). כדי לממש את ההטבות יש להזמין באתר פתאל.

הרודס תל אביב. צילום: איה בן עזריהרודס תל אביב. צילום: איה בן עזרי

כמו כן, ניתן להזמין חבילת ספא זוגית במלון לאונרדו גורדון ביץ' תל אביב, שכוללת אירוח, עיסוי לכל אחד מבני הזוג, כניסה למתקני הספא וארוחת בוקר - ועלותה מתחיל מ-1,302 ש"ח לזוג.

לאונרדו גורדון ביץ. צילום: דור שרוןלאונרדו גורדון ביץ. צילום: דור שרון

במלון רוטשילד 22 תוכלו ליהנות מ-20% הנחה על לינה וארוחת בוקר (החל מ-694 ש"ח ללילה לזוג), מחבילת ספא הכוללת אירוח בעיר הגדולה, ארוחת בוקר, עיסוי זוגי ובילוי בספא (החל מ-1162 ש"ח לזוג) או מלינה, ארוחת בוקר איכותית והופעה של רשף לוי (החל מ-979 ש"ח).

מלון לאונרדו בוטיק תא. צילום: איה בן עזרימלון לאונרדו בוטיק תא. צילום: איה בן עזרי

 

רשת מלונות אפריקה ישראל

מלון Vert ירושלים

מלון VERT ירושלים, ששוכן בגבעת רם ומשקיף על העיר, מציע חבילת אירוח זוגית הכוללת לינה וכרטיס כניסה לסיור לילי בעיר דוד. עלות החבילה היא 1,150 ש"ח, וניתן להזמין גם טיפולי ספא בעלות נוספת. 

כזכור רשת המלונות במבצע התקף במהלך אוגוסט ומציעה לילה שלישי או רביעי חינם במלונות VERT וBay View חיפה.

מלון וורט ירושלים. צילום: איה בן עזרימלון וורט ירושלים. צילום: איה בן עזרי

מלון אינדיגו תל אביב 

מלון אינדיגו ת"א מציע לכבוד ט"ו באב חבילת מארקט זוגית - שכוללת לינה וסיור טעימות באחד השווקים של תל אביב. מלון אינדיגו ממוקם בליבו של מתחם הבורסה ליהלומים, והוא מלון ללא ילדים. חוויית האירוח כוללת לינה בחדר סופריור, ארוחת בוקר עשירה וסיור טעימות באחד מהשווקים של תל אביב. סיור הטעימות מעניק לכם כרטיסיה של 4 טעימות, שניתן לממש בשוק הכרמל או הפשפשים. מחיר החופשה לזוג הוא 1,130 ש"ח. 

מלון אינדיגו תל אביב. צילום: איה בן עזרימלון אינדיגו תל אביב. צילום: איה בן עזרי

 

מלון Vert לגון נתניה

מלון VERT לגון נתניה צופה מגבוה על חופיו הקסומים של הים התיכון. לכבוד ט"ו באב הוא מציע חבילת Spa Time - שכוללת אירוח, ארוחת בוקר, וטיפול ספא זוגי. הספא מתפרש על שתי קומות ומציע 45 דקות עיסוי לכל אחד מבני הזוג, חמאם טורקי, סאונות וחדר כושר. עלות החופשה היא 1,150 ש"ח. 

מלון וורט לגון נתניה. צילום: איה בן עזרימלון וורט לגון נתניה. צילום: איה בן עזרי

 

מלון גלי כנרת

מלון גלי כנרת מציע לאורחיו חוויית אירוח שכוללת ארוחה של השף אסף גרניט, ולינה בחדרים מגוונים עם מרפסת, גן, ג'קוזי או סוויטות עם נוף לכנרת. במלון יש גם ספא, מכון כושר, חוף פרטי, וגם חוויית שייט בסירה פרטית (בתוספת תשלום) - והשהות בו היא מגיל 16 ומעלה.

מלון גלי כנרת. צילום: עמית גירוןמלון גלי כנרת. צילום: עמית גירון

לכבוד ט"ו באב המלון מציע שתי חבילות: הראשונה היא חבילה לערב ט"ו באב (1.8-2.8) שכוללת מגש פירות, שוקולד, בקבוק יין, מיני בר עם שתיה קלה, ארוחת בוקר, וכניסה לספא המלון (לא כולל הטיפולים) ועוד הפתעות. המחיר לזוג מתחיל מ-2,200 ש"ח ללילה. החבילה השנייה היא לסופ"ש (3.8-5.8), והיא כוללת את אותן ההטבות, כאשר מחירה מתחיל מ-2,700 ש"ח לזוג ללילה.

מלון גלי כנרת. צילום: עמית גירוןמלון גלי כנרת. צילום: עמית גירון

מלון גלי כנרת. צילום: עמית גירוןמלון גלי כנרת. צילום: עמית גירון

ט"ו באב בגולן 

יום צילום, סדנת טעימות יין ביקבים, טיפול זוגי בוואטסו, סדנאות זוגיות, מסלולי טיול בשקיעה ועוד - נופי הגולן כוללים שפע של הרפתקאות רומנטיות. 

יקב אסף. צילום: יקב אסףיקב אסף. צילום: יקב אסף

לאוהבי היין

אין דבר רומנטי כמו יין, ובסדנת היינות הלבנים שנערכת בשיתוף של ״יקב תל שיפון״ עם ״הזקן והיין״ תזכו לטעום את היינות הלבנים המקומיים. הטעימה המודרכת מתקיימת בין כרמי יקב תל שיפון וכוללת תצפית על הירח המלא עם טלסקופ מקצועי - בליווי מדריך כוכבים. האירוע יתקיים ב-4.8, בעלות של 185 ש"ח לאדם. 

ביקב אסף מתקיים ב-1.8 ערב טאפסים ויין בחצר היקב, שמלווה במוזיקה רומנטית. התפריט פתוח, והמחירים משתנים לפי מנה. כוסות היין נמכרות החל מ-35 ש"ח. 

במידה ותרצו לשלב את היין עם הופעה, יקב הר אודם מזמין אתכם להופעה אקוסטית אינטימית, רוקיסטית ומצחיקה, של מאור כהן. ההופעה תתקיים במושב אודם ב-2.8.23, תחת כיפת השמיים, ומחיר הכרטיסים הוא 90 ש"ח לאדם.

מאור כהן ביקב הר אודם. צילום: לירון כהןמאור כהן ביקב הר אודם. צילום: לירון כהן

למכורי השוקולד

לבילוי שוקולדי וטעים, הגיעו לסדנת "העדי שבמטבח - סדנאות שוקולד חוויתיות". מדובר בסדנת שוקולד כשרה למהדרין שמתקיימת בחספין, ועלותה 300 ש"ח לזוג. 

סדנת שוקולד זוגית, העדי שבמטבח. צילום: עדי כהןסדנת שוקולד זוגית, העדי שבמטבח. צילום: עדי כהן

לאוהבי האמנות

אם תרצו ליצור אמנות זוגית, תוכלו להגיע לסטודיו האמנות "כרמיתה" בקדמת צבי, וליצור יחד יצירת פסיפס בעלות שמתחילה מ-130 ש"ח לאדם.

כרמיתה סטודיו לפסיפס. צילום: כרמיתהכרמיתה סטודיו לפסיפס. צילום: כרמיתה

בנוסף, תוכלו להגיע ל"סטודיו טלירון - מרכז חוגים וסדנאות יצירה בגולן" שממוקם באבני איתן - ולצייר ביחד ציור זוגי, שמורכב משני ציורים. עלות המפגש היא 400 ש"ח לזוג, והוא כולל כיבוד, יין ושתייה קלה. 

סטודיו טלירון. צילום: טלי טלירוןסטודיו טלירון. צילום: טלי טלירון

ומה לגבי מדיום יצירה פחות נפוץ? סטודיו מנדרינה בנטור מציע לזוגות סדנאות זכוכית למבוגרים. הסדנאות כוללות הדגמות ניפוח ופיסול, והתנסות פיסול בזכוכית חמה, ועלותן 480 ש"ח לזוג. 

סטודיו טלירון. צילום: טלי טלירוןסטודיו טלירון. צילום: טלי טלירון

פעילויות זוגיות נוספות

ניתן לחזק את הקשר הזוגי גם עם טיפול וואטסו ב"רוח על המים מצפה השלום" בכפר חרוב - הצופה אל נופה של הכינרת. במתחם 3 בריכות ברמת מליחות שונה. עלות הטיפול היא 900 ש"ח לזוג. 

רוח על המים. צילום: רוח על המיםרוח על המים. צילום: רוח על המים

לבילוי זוגי פחות שגרתי, תוכלו להזמין חבילת צילומים ממיכאל גלעדי - בעל סטודיו לצילום בקצרין. החבילה כוללת צילום זוגי רומנטי בסטודיו, או לחלופין בנופי הגולן והכנרת. חבילות הצילומים מתחילות מ-360 ש"ח + מע"מ.

הסטודיו לצילום. צילום: מיכאל גלעדיהסטודיו לצילום. צילום: מיכאל גלעדי

אם אתם חובבי טיולים רגליים, זו הזדמנות לצאת למסלול טיול רומנטי ורטוב לזוגות בפארק הירדן. המסלול נקרא מסלול אמת המים – וזה המסלול הצהוב בפארק הירדן. מדובר במסלול הליכה נוח לאורך פלגי הירדן, בצל עצי ערבה, צמחיית מים וקנה מצוי, ובמסגרתו עוברים ליד עץ שיקמה עתיק בן מאות שנים. המסלול מתחיל בחלקו הדרום מערבי של הפארק, בגשרון שליד חורשת האקליפטוס, ומסתיים בטחנות הקמח. ההליכה במסלול מתאפשרת בתוך או לצד אמת המים. משך המסלול הוא כשעה ורבע, ועלות ביקור יום לרכב פרטי היא 60 ש"ח.

מסלולי טיול ואמת המים בפארק הירדן. צילום: רוני אלוש, מאי 2021 מסלולי טיול ואמת המים בפארק הירדן. צילום: רוני אלוש, מאי 2021

 

Tatti בייקרי ורשת בתי הקפה ILAN'S

רשת בתי הקפה ILAN'S ו-Tatti בייקרי יוצאים במחווה רומנטית לשבוע האהבה. החל מיום שישי ה-28.7, בכל רכישה, תקבלו גלויה וסרט בד מעוצבים עם אחד מהציטוטים המרגשים והיפים בתנ"ך - "אֵת שֶׁאָהֲבָה נַפְשִׁי". במסגרת הפעילות תוכלו לכתוב על הסרט את שם האהובים שלכם, ולהדק בקשר חזק.

 עוגיית לב אישית לטו באב. צילום: יחצ עוגיית לב אישית לטו באב. צילום: יחצ

בנוסף, לכבוד החג יצאה מהדורה מיוחדת של עוגיית לב אישית לט"ו באב - עוגיית חמאה קלאסית במילוי ריבת תות ביתית (65 גרם).

הסטודיו לצילום. צילום: מיכאל גלעדיהסטודיו לצילום. צילום: מיכאל גלעדי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותאפריקה ישראלרשת מלונות פתאלמלונות VERTמלון גלי כנרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: