אא

לחגוג כמו מלכים: כך תיהנו מאתר הנופש הכי יוקרתי בדובאי בט"ו באב

מגיעים לדובאי בט"ו באב? אתר הנופש אטלנטיס דה רויאל החדש, מציע בילוי זוגי יוקרתי לכבוד ט"ו באב. ולא, לא חייבים להיות ביונסה בשביל להיות שם – כל הפרטים בכתבה הבאה

צילום: אטלנטיס דה רויאל צילום: אטלנטיס דה רויאל

אתר הנופש היוקרתי בדובאי, אטלנטיס דה רויאל, מציע מגוון אופציות לחגיגה זוגית רומנטית, מושלם למי שנמצע בדובאי בט"ו באב, חג האהבה הישראלי. אם אתם מחפשים דרך משמעותית לחגוג, באווירה יוקרתית שאין שניה לה, אך יש לכם תקציב מוגבל למלון, תוכלו ליהנות מאתר הנופש היוקרתי באחת הדרכים הבאות:

צילום: אטלנטיס דה רויאלצילום: אטלנטיס דה רויאל

The Royal Tearoom

חדר התה The Royal Tearoom הוא אופציה מעולה לזוגות המחפשים דרך מיוחדת לחגיגות יום האהבה במהלך היום. המקום מציע שעת תה יוקרתית, ממש כמו באנגליה (אם לא יותר), במלוא הדרו המלכותי של הרויאל. החל מכריכונים קטנים, סקונס חמים (עם שמנת וריבה) ועוגות מדהימות העשויות עבודת יד על ידי צוות הקונדיטורים בראשות הפטיסייר הנוגע כריסטוף דבוי.

סוויטת סקיי עם בריכה פרטית בין העננים. צילום: אטלנטיס דה רויאלסוויטת סקיי עם בריכה פרטית בין העננים. צילום: אטלנטיס דה רויאל

מסעדת היוקרה Heston Blumental

גם מסעדת היוקרה של השף זוכה פרסי מישלן ו- Gault & Millau, הסטון בלומטל (Heston Blumenthal) היא דרך מעולה לחגוג את יום האהבה בדובאי. בלומנטל פתח זה עתה את המסעדה שלו באטלנטיס דה רויאל, שם תוכלו ליהנות ממבט חדשני על המטבח הבריטי ההיסטורי, שראשיתו בשנות ה-1300. פנינה נדירה מבחינה גסטרונומית שתיקח אתכם לטיילת מענגת דרך המטבחים של בריטניה מימי הביניים דרך עיניים עכשוויות. המסעדה ממוקמת בקומה השנייה של אטלנטיס דה רויאל והיא מעוצבת להפליא במיקום מרהיב - משקיפה על מופע האש ומזרקות המים Skyblaze דרך מרפסת רחבת ידיים וחלונות גבוהים מהרצפה עד התקרה. החלק הבולט ביותר בעיצוב יקבל אתכם בכניסה למסעדה, דרך מיצב השעון בצורה של אננס (סמל לשיא היוקרה באנגליה במאה ה-18) ומוסיף גם רובד ייחודי של היסטוריה וסיפור מקסים.

ספא Awaken. צילום: אטלנטיס דה רויאלספא Awaken. צילום: אטלנטיס דה רויאל

ספא Awaken

אם אתם נמצאים בדובאי ומחפשים את הפינוק האולטימטיבי - ספא Awaken שנמצא במלון Atlantis The Royal, האייקון החדש והכי יוקרתי בדובאי, הוא הבחירה המושלמת – ואל דאגה, ממש אין צורך להזמין חדר במלון. במסגרת חבילת "יום כיף" או עיסוי בלבד, תוכלו להגיע וליהנות ממתקני המלון הכי יוקרתי בדובאי – עם חמאם עשיר, סאונות ומספר בריכות מפנקות, וזה עוד לפני שדיברנו על הנוף.

במסגרת טיפולי הספא, תוכלו לבחור מתוך רשימה ארוכה של סוגי מסאז': החל מעיסוי הודי מסורתי, רוסי או באלינזי, גם שוודי ואומתרפי עם ריפוי אנרגטי מדהים. בספא תוכלו ליהנות גם ממבחר טיפולי פנים ופילינג עדין המשלב חול מדברי מדובאי וסוכר תמרים מתוק, מלווה בקומפרסים חמים ועטיפת חימר ורודה לקינוח. באזור הספא תמצאו גם חדר כושר מאובזר היטב, שירותי קוסמטיקה וסטיילינג אישי.

ספא Awaken. צילום: אטלנטיס דה רויאלספא Awaken. צילום: אטלנטיס דה רויאל

Ling Ling

טרקלין "לינג לינג", שנמצא בקומה ה-23 באטלנטיס דה רויאל, גם הוא אופציה נהדרת לזוגות המחפשים חוויית אוכל יוקרתית ומיוחדת, בסגנון אסיאתי-יוקרתי, לצד נופים של 180 מעלות של קו הרקיע של דובאי. המסעדה כוללת גם מועדון-אולטרה בסגנון טרקלין יוקרתי, שמציע טעמים, מראות וקולות ייחודיים. 

Ling Ling. צילום: אטלנטיס דה רויאלLing Ling. צילום: אטלנטיס דה רויאל

ימים ושעות פתיחה: מדי יום בין 18:00 עד 01:00, מסיבת טרקלין אולטרה בימים שישי-שבת בין 23:00-03:00. קוד הלבוש אלגנטי. החל משעה 20:30 יורשו להיכנס בני 21 שנים ומעלה.

Ling Ling. צילום: אטלנטיס דה רויאלLing Ling. צילום: אטלנטיס דה רויאל

Cloud 22

קומה מתחת ל"לינק לינק" נמצא הבר-טרקלין "קלאוד 22", הכולל ביתני VIP ובריכות מים פרטיות ובר שחייה וקוקטיילים עם ביתן DJ! אבל לקלאוד יוכלו להיכנס רק אורחי המלון. לאן עוד כן ניתן להיכנס מבלי לקחת חדר במלון? זוכרים את המסעדה החדשה של הסטון? תשמחו לדעת שיש לו באטלנטיס דה רויאל גם בר קוקטיילים אדיר, Resonance, עם קונספט ייחודי המספק חוויות בלתי נשכחות באמצעות קוקטיילים נחשבים ומעוצבים בקפידה, אוכל והופעות מלאות סטייל. מקום נוסף הוא בר ה-Elements, עם מרפסת טרקלין ענקית ונוף ישיר של מופע מזרקות האש והמים המיוחד של הרויאל – לצג תפריט קוקטיילים ונשנושים כיפי.

צילום: אטלנטיס דה רויאלצילום: אטלנטיס דה רויאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: