אא

קתאי פסיפיק: 10% הנחה על טיסות במחלקת עסקים

לזמן מוגבל במיוחד, וליציאות עד ה-3 בספטמבר: קתאי פסיפיק במבצע במהלכו תציע 10% הנחה על כרטיסים במחלקת העסקים. כל הפרטים על המבצע החדש

מטוס איירבס A350-1000 של קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ מטוס איירבס A350-1000 של קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ

קתאי פסיפיק, חברת התעופה הבינלאומית של הונג קונג, מציעה בימים אלה הנחה מיוחדת של 10% על תעריפי מחלקת העסקים מתל אביב לבנגקוק, טוקיו, סיאול, סידני, סינגפור ובאלי לכרטיסים שיוזמנו בין התאריכים 31 ביולי עד ה-21 באוגוסט, ולטיסות הממריאות בין התאריכים ה-1 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר 2023. 

נוסעים המעוניינים ליהנות מההנחה יכולים להזמין את הכרטיס כבר עכשיו דרך האתר של קתאי פסיפיק או דרך סוכני נסיעות. החברה מדגישה שההנחה אינה תקפה למיסי נמל והיטלי דלק, אלא רק על תעריף הכרטיס (Base Fare). מחיר ההנחה יכול להגיע למאות דולרים, כך שאם כבר תכננתם לטוס במחלקת העסקים, מדובר במבצע משתלם בהחלט. 

קתאי פסיפיק היא חברת תעופה בינלאומית שבסיסה בהונג קונג. החברה מפעילה שירותי נוסעים ומטען ליעדים רבים באסיה, צפון אמריקה, אירופה ואפריקה, עם אחד מהציים הצעירים והמודרניים ביותר בענף.

כיום בישראל היא מפעילה טיסות נוסעים לבנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני ומהן דרך הונג קונג. קתאי פסיפיק זכתה ארבע פעמים בתואר "חברת התעופה הטובה בעולם" ובתואר "10 חברות התעופה הנקיות בעולם" שהוענקו על ידי Skytrax במשך חמש שנים ברציפות והשנה זכתה במקום הראשון בשירות הבידור בטיסה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: